Ik vind het wel wat hebben!
Een kopie van de Engelse Volvo pagina:bart simpson schreef:heb Volvo NL er nog niet over gehoord
Tsja Bart, dan is het dus verhuizen of importerenbart simpson schreef:en? als Volvo NL hem niet in het programma opneemt komt hij echt niet
tja... en toch worden er C70's zonder verkochtAndre C70 schreef:Een leder dashboard is bij mijn andere merk al jaren gewoon te bestellen als optie
In welke auto rij jij ook al weer ?945i schreef:een uit proportie geraakt gedrocht
ding is mooier dan zijn voorganger, het is alleen jammer dat het als een C30 variant gezien wordt, hij mist daardoor wat grandeur945i schreef:Natuurlijk is dat mijn mening, maar kennelijk ben ik niet de enige........Ding is veel te lomp vanachteren.
Zo zou ik ook reageren als ik er geen had.945i schreef:Boys, er wordt een fabriek gesloten omdat die dingen niet verkopen, waar hebben we het over... Stuiptrekkingen van een model dat eens mooi was toen er nog een stoffen kap op zat, en door de trend met stalen dak te volgen een uit proportie geraakt gedrocht is geworden.
Wordt tijd voor een nieuwe!