Hallo mensen,
even een vraag. ik heb bij de aanschaf van mijn XC70 maar 1 afstandsbediening erbij gekregen. Een nieuwe extra koste € 175,- vonden we iets te veel.
Nu heb ik via marktplaats 2 gebruikte afstandbedieningen kunnen kopen voor een prikkie. Nu ben ik bij de dealer geweest en die vertelde dat ze een soort van pincode van de AB nodig hebben om deze te kunnen programmeren. Die code heb ik niet.
De verkoper zegt dat hij al verschillende setjes heeft verkocht en nooit problemen daarmee heeft gehad. Dus schijnbaar is er een omweg.
Iemand een idee?
programmeren van 4-knops afstandsbediening
-
- 5th Gear member
broodje aap of?
http://sg.answers.yahoo.com/question/in ... 622AAFEd4Z
google op regrogram volvo remote
ikzelf heb geen idee
http://sg.answers.yahoo.com/question/in ... 622AAFEd4Z
google op regrogram volvo remote
ikzelf heb geen idee
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Oftewel een miskoop op MP gedaan, zou ook eerst de info verzamelen en dan wat kopen.
Daarnaast ik weet niet hoe het met de inflatie staat maar 2 jaar geleden was ik stukken minder kwijt bij de dealer.
Daarnaast ik weet niet hoe het met de inflatie staat maar 2 jaar geleden was ik stukken minder kwijt bij de dealer.
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
-
- 7th Gear member
Opereer de afstand bediening,kijk even wat voor nummer er op het printje staat en laat mij dat even weten via een PB.
-
- 7th Gear member
Het nummer bestaat uit 16 letters&cijfers
- CeeBee
- 5th Gear member
Heb er diverse liggen, maar geen combi van 16 cijfers en letters.
Op de voorkant, waar de knoppen zitten, een serie van 11.
Of komt dit dat het een 5 knoppige is?

Macro en geen licht gaan niet zo best samen, indien gewenst kan ik wel echte foto's maken.
Op de voorkant, waar de knoppen zitten, een serie van 11.
Of komt dit dat het een 5 knoppige is?

Macro en geen licht gaan niet zo best samen, indien gewenst kan ik wel echte foto's maken.
XC40 B3 Plus Dark

-
- 1st Gear member
ik heb hier een gebruikte ab liggen en zou die graag met de auto willen laten werken de dealer vraagt 300 en meer voor een nieuwe sleutel en ab met inleren enz
vind ik toch stevig wat geld is er een andere manier ? kan dat via dice als je de code hebt die op de ab staat aan de binnenkant op de print plaat ?
vind ik toch stevig wat geld is er een andere manier ? kan dat via dice als je de code hebt die op de ab staat aan de binnenkant op de print plaat ?