Nou ja onderwerp zegt genoeg,
deze volvo stond vorig jaar op de volvobeurs.
Wellicht dat de eigenaar ook op dit forum zit.
k heb geprobeerd het bestand als bijlage bij te voegen
groetn
Wie weet waar dit inlaat spruitstuk te vinden is?
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 28.12.2009 - 19:11
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 28.12.2009 - 19:11
Weet iemand ook wat ie ongeveer kost?
Op de sites kon k em niet vinden
Op de sites kon k em niet vinden
Fiat panda 1995
144 1971 758264km
144 grand luxe 1972
Audi a2 1.4
Volvo v40 2.0t phase 2
144 1971 758264km
144 grand luxe 1972
Audi a2 1.4
Volvo v40 2.0t phase 2
- gsx750r
- 6th Gear member
- Berichten: 2549
- Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
- Locatie: Bij Christina
- Contacteer:
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 28.12.2009 - 19:11
Dan mail ik wel even,
K dacht ik probeer eerst even zo, die man zal wel genoeg mail krijgen.
bedankt maar weer!
groetn
K dacht ik probeer eerst even zo, die man zal wel genoeg mail krijgen.
bedankt maar weer!
groetn
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 31.01.2011 - 19:20
- Locatie: amsterdam e/o
- Contacteer:
is deze ook leverbaar dan voor een B230A?
muy interessante...
muy interessante...
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 28.12.2009 - 19:11
Heb (al weer een tijdje terug) antwoord gekregen van tinustechniek.
Het spruitstuk is tijdelijk leverbaar geweest, dus nu niet meer.
nu eigenlijk weer terug bij af....
zijn er meer aanbieders van dit spul? Of is tinustechniek de enigste
voor de b20 blokken?
Het spruitstuk is tijdelijk leverbaar geweest, dus nu niet meer.
nu eigenlijk weer terug bij af....
zijn er meer aanbieders van dit spul? Of is tinustechniek de enigste
voor de b20 blokken?
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 28.12.2009 - 19:11
Was ook mijn gedachte,
Ik ben lid van een soort van hobbyclub, daardoor
zon beetje al het gereedschap wel tot mijn beschikking,
inc. frees banken ed.
Binnenkort,(rekbaar begrip) eens aan beginnen.
als ie af is komt er een foto!
Groetn!!
Ik ben lid van een soort van hobbyclub, daardoor
zon beetje al het gereedschap wel tot mijn beschikking,
inc. frees banken ed.
Binnenkort,(rekbaar begrip) eens aan beginnen.
als ie af is komt er een foto!
Groetn!!
-
- 4th Gear member
- Berichten: 729
- Lid geworden op: 05.01.2007 - 02:26
Waarom niet eentje met een dubbele weber? of dubbele SU.
Een inlaat maken doe je niet zo maar, De stroming moet gelijk zijn (elke cilinder het zelfde mengsel) de lengte van de buizen, diameter en totale inhoud hebben een groot aandeel in de karakteristiek van de motor. (hoeveel koppel/PK en wanneer deze MAX zijn), niet iets om licht over te denken.
Zie: http://www.amazon.co.uk/Four-stroke-Per ... 1859604358 (leuk voor de kerst?)
Ik ben na mijn turbo avontuur nu bezig om een ongeblazen blok sneller te laten lopen, eerst de kop aangepast, later de in en uitlaat, ik heb voldoende gelezen om te weten dat dat echt rekenen wordt
Een inlaat maken doe je niet zo maar, De stroming moet gelijk zijn (elke cilinder het zelfde mengsel) de lengte van de buizen, diameter en totale inhoud hebben een groot aandeel in de karakteristiek van de motor. (hoeveel koppel/PK en wanneer deze MAX zijn), niet iets om licht over te denken.
Zie: http://www.amazon.co.uk/Four-stroke-Per ... 1859604358 (leuk voor de kerst?)
Ik ben na mijn turbo avontuur nu bezig om een ongeblazen blok sneller te laten lopen, eerst de kop aangepast, later de in en uitlaat, ik heb voldoende gelezen om te weten dat dat echt rekenen wordt

-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 28.12.2009 - 19:11
Waarom geen dubbele? waarom eigenlijk ook niet.
Is het wel even een spreurtocht naar een 2e weber met gasmengtuk.
mijn eerste van een volkswagen geplukt voor €15,- denk niet dat de 2e ook zo goedkoop word
Is het wel even een spreurtocht naar een 2e weber met gasmengtuk.
mijn eerste van een volkswagen geplukt voor €15,- denk niet dat de 2e ook zo goedkoop word
Fiat panda 1995
144 1971 758264km
144 grand luxe 1972
Audi a2 1.4
Volvo v40 2.0t phase 2
144 1971 758264km
144 grand luxe 1972
Audi a2 1.4
Volvo v40 2.0t phase 2
- Johann
- 5th Gear member
- Berichten: 1305
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 17:11
- Contacteer:
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 28.12.2009 - 19:11
Ja zoiets zocht ik!
Ik neem aan dat de 2e beter is vanwege de cross flow? (50 pond duurder)
hoeveel verschilt het met de eerste?
ik neem aan als de carburateur perfect synchroon
staat, de eerste hetzelfde resultaat moet geven dan de 2e.
Is er ook iemand die het effect weet van 1 solex? ongeveer aan pk?
Het betreft een b20 a Bifuel (duur woord voor gas en benzine:) )
nu met enkele stormberg die vooralsnog(zover ik weet) nog helemaal origineel is
Ik neem aan dat de 2e beter is vanwege de cross flow? (50 pond duurder)
hoeveel verschilt het met de eerste?
ik neem aan als de carburateur perfect synchroon
staat, de eerste hetzelfde resultaat moet geven dan de 2e.
Is er ook iemand die het effect weet van 1 solex? ongeveer aan pk?
Het betreft een b20 a Bifuel (duur woord voor gas en benzine:) )
nu met enkele stormberg die vooralsnog(zover ik weet) nog helemaal origineel is
- Johann
- 5th Gear member
- Berichten: 1305
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 17:11
- Contacteer:
Denk dat voor een relatief standaard opzet met DCOE het verschil tussen beide spruitstukken minimaal is. Pas als je met scherpere nokkenassen gaat werken gaat dit spelen maar dan zou ik persoonlijk ook al naar dubbele DCOE's gaan kijken.