ben op zoek naar een super s80..........

945i
8th Gear member

Als je toch een "dikke bak" wil, dan altijd voor de V8 gaan.
Heb je dat geluid weleens gehoord?

Best rap.

Nee, ik wist het wel al moest kiezen tussen een 2.5T en een V8. :)

Maar het allemaal niets vergeleken met deze Volvette..
8)
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
traxx55
1st Gear member

ja geloof dat ik je gelijk moet geven.........jemig wat een geluid zeg!!
tis dan ook de top die je kan krijgen geloof ik op s80 gebied

ze zijn wel zeldzaam in aanbod, maar dat kan ook niet anders, zelfs in lease zie je ze nauwelijks.

heb er in de prijsklasse waar ik in zoek maar 2 gezien in heel nl maar dan ook hele mooie met weinig km.........40000 voor een v8!
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

Volgens mij is alles heel erg simpel voor jou. Je weet je budget, je weet wat je wilt dus deze een Summum V8 AWD Aut.Geartr. 4.4 wordt het gewoon !

Automaat of handgeschakeld kan natuurlijk nooit een vraag zijn. Zelf schakelen is nog zo'n beetje het enige dat er is overgebleven uit de tijd van de T-Ford en is bovendien onvoorstelbaar stompzinnig werk. Alles willen we automatisch en/of computergestuurd maar schakelen dat blijven we gewoon zelf doen. Als jij het snapt snap ik het ook.
O ja, schakelen schijnt 'sportief' te zijn al heeft tot nu toe nog nooit iemand mij uit kunnen leggen wat daar nu zo 'sportief' aan is.

Laat je niet gek maken door degenen die je een diesel of een 2.5T willen aansmeren.

Een V8 wil je dus een V8 wordt het. Wat kan een auto uitkiezen toch heerlijk simpel zijn .......... :P :P

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
945i
8th Gear member

Daar zou ik dan weer niet heengaan.... Of heeeeel goed op je hoede zijn dat je geen Duitse slecht gemaakte schadebak in je maag gesplitst krijgt! :evil:
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
traxx55
1st Gear member

heey rob,

bedankt voor je leuke berichtje.
ik heb het ook nooit begrepen waarom er nog mensen schakelen, maar de keuze hierin is bij mij eigenlijk ook wel duidelijk.
mijn vrouw heeft soms haar twijfels over het rijden van een automaat.
ze heeft het idee dat het met inhalen niet snel genoeg zou gaan(terugdenkende aan mijn golf tdi dsg.....) dus die moet nog worden overgehaald........

ik denk echter dat het met een 4.4 v8 geen problemen op zal leveren al moet ik zeggen dat ik via autoblog.nl gehoord heb tijdens de test van de geartronic dat hij soms te lang moet nadenken???? 0 tot 100 in 6.5 seconden.....wat nou nadenken????

maar goed rob, ik ben blij dat jij er ook zo over denkt, en ben eigenlijk ok niet een voorstander van een 2.5t versie.

einde van het verhaal: we gaan voor de v8! 100 procent!
chris_zweden
3rd Gear member

Met een v8 hoef je niet terug te schakelen bij het inhalen :)
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
Discovery
5th Gear member

Dealer occasions die in buurt komen van je budget:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/s80/7506884
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bj2qf4gevyfi
En dan staat er ook nog 1 bij Buitenweg in Hilversum, maar die zit op 30k, is denk ik net te ver van je budget.
Freshman
2nd Gear member

Zit ook te koekeloeren naar een V8... volgens mij moet je die aankopen om op te rijden want alle aangegeven advertenties staan nog steeds te koop. Met andere woorden je raakt ze aan de straat stenen niet meer kwijt.

Topic starter is er helemaal vanaf gestapt?
Plaats reactie

Terug naar “S80”