De Volvo P1800 , 50 jaar oud , werd gevierd door onder andere de voorstelling van een studie door Volvo's design center in Californië.

bron :
http://www.teknikensvarld.se/2011/12/09 ... -tappning/
Ja, maar dit gaat vast niet in productie. Wel een hele mooie auto op de tekeningen. Alleen jammer van dat led stripje, als dat de toekomst moet worden...s60magic schreef:Prachtig, dit hebben ze nodig.
Voor de lampen en de wielen ben ik het met je eens, maar het lijnenspel op de zijkanten vind ik wel een geslaagde verwijzing naar de P1800.Iroll schreef:Ik kan er weinig subtiels aan vinden. Veel te veel over the top en vergezocht.
Laat jij eens zien dan hoe het wel moet.945i schreef:Als je ze goed bekijkt, lijkt het een ontwerpopdracht voor een basisschool te zijn...
Volvo zit echt in een mega crisis, als je een 50 jaar eerbetoon gaat vieren met deze kleuter klas tekeningen. Ik vind de "Concept you" er veel meer op de P1800 lijken kijk maar eens naar de spiegels van de CY.Bart Giesen schreef:Laat jij eens zien dan hoe het wel moet.945i schreef:Als je ze goed bekijkt, lijkt het een ontwerpopdracht voor een basisschool te zijn...