RTI 2011
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
@ 945i, een TomTom doet al snel € 125,--, je hebt gelijk dat je voor die geringe meerprijs +/- 3 x de goedkoopste TomTom kunt kopen
Volvo for life
- mlerutte
- 1st Gear member
- Contacteer:
Maar dat alles neemt natuurlijk niet weg dat als ik mij opgeef in januari voor de mapcare updates en vanuit de leverancier (of dit nu Volvo is of Navteq) met de mededeling dat deze in juli wordt uitgeleverd ik in juli eenmailtje krijg dat het is uitgesteld naar oktober en het nu december is en het stil blijft rond de mapcare up dates dat dat niet erg klantgericht is.
DAt doet niks af aan het feit dat ik de weg niet zou weten de ETA functie is nl erg handig om te weten hoelang je nog moet rijden voor je op je plaats van bestemming weet.
Ikkreeg trouwens laatst een enquete van volvo. hierin heb ik ook melding van het uitstellen de mapcare updates gemaakt. en dat de TT intuitiever werkt dan het RTI systeeem. en dat het HD traffic systeem echt superieur is aan de tmc functie.
Als iedereen dit doet moet dat ook bij Volvo nl toch wel aankomen
DAt doet niks af aan het feit dat ik de weg niet zou weten de ETA functie is nl erg handig om te weten hoelang je nog moet rijden voor je op je plaats van bestemming weet.
Ikkreeg trouwens laatst een enquete van volvo. hierin heb ik ook melding van het uitstellen de mapcare updates gemaakt. en dat de TT intuitiever werkt dan het RTI systeeem. en dat het HD traffic systeem echt superieur is aan de tmc functie.
Als iedereen dit doet moet dat ook bij Volvo nl toch wel aankomen
V50 2.0D Kinetic black currant pearl my05
V60 D3 Kinetic business pack pro saville gray met my 11
V60 D4 Nordic+ Inscr. Electric Silver my16
V60 T4 Momentum pro Pebble grey my21
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Draai het om. Ik wil toch al die zaken al en neem de RTI er voor die 355 bij945i schreef:Snap ik, maar dan krijg je ook die andere "zaken" erbij...Eerst iets heel duur maken om het later in een pakket bijna voor niets weg te geven is een tactiek om het te verkopen, denk dat weinig mensen €2495 voor een RTI gaan betalen... :roll:

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
we zijn het mogelijk eens dat je best een domoor bent als je geen professional line neemt? en dat in die professional line het geintegreerde (in het optiek van sommigen gebrekkige) RTI systeem ineens relatief goedkoop is?945i schreef:Snap ik, maar dan krijg ook die andere "zaken" erbij...Eerst iets heel duur maken om het later in een pakket bijna voor niets weg te geven is een tactiek om het te verkopen, denk dat weinig mensen €2495 voor een RTI gaan betalen... :roll:
Volvo for life
-
- 8th Gear member
Als je drie jaar rijdt dan heb je elk jaar de nieuwst TT en geen ergernis.
Alleen heb je een ander probleem, de auto is niet (of heel slecht) te verkopen....
De professionalline is haast een must..
Alleen heb je een ander probleem, de auto is niet (of heel slecht) te verkopen....
De professionalline is haast een must..
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
niet oneens maar wat ik niet heb kan ik niet leveren, of zie jij dat heel anders?mlerutte schreef:Maar dat alles neemt natuurlijk niet weg dat als ik mij opgeef in januari voor de mapcare updates en vanuit de leverancier (of dit nu Volvo is of Navteq) met de mededeling dat deze in juli wordt uitgeleverd ik in juli eenmailtje krijg dat het is uitgesteld naar oktober en het nu december is en het stil blijft rond de mapcare up dates dat dat niet erg klantgericht is
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
je moet er wat voor over hebben, grappig dat de waarde van dit in het professional line vrijwel niets kosten item de restwaarde van een auto zo kan drukken...945i schreef:Als je drie jaar rijdt dan heb je elk jaar de nieuwst TT en geen ergernis.
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
je moet niets, je bent alleen een beetje een domoor als je hem niet neemt, en die zijn er natuurlijk ook (net als dat er in 2000 mensen wareh die een V70 zonder airco bestelden)
(op een nw 5 serie betaal je trouwens voor een navigatie bussines € 2.133,48 en voor een navigatie professional € 2.910,42, Mercedes vraagt op een E klasse € 2.003,--)
Hoop dat ik dat "vele geld" dat iemand meende dat het allemaal zou kosten iets gerelativeerd heb
(op een nw 5 serie betaal je trouwens voor een navigatie bussines € 2.133,48 en voor een navigatie professional € 2.910,42, Mercedes vraagt op een E klasse € 2.003,--)
Hoop dat ik dat "vele geld" dat iemand meende dat het allemaal zou kosten iets gerelativeerd heb
Volvo for life
- mlerutte
- 1st Gear member
- Contacteer:
nee maar even een klein berichtje aan je data base bestand kost 5 minuten. en dan zijn weer veel mensen gerustgesteld en tevredengesteldbart simpson schreef:niet oneens maar wat ik niet heb kan ik niet leveren, of zie jij dat heel anders?mlerutte schreef:Maar dat alles neemt natuurlijk niet weg dat als ik mij opgeef in januari voor de mapcare updates en vanuit de leverancier (of dit nu Volvo is of Navteq) met de mededeling dat deze in juli wordt uitgeleverd ik in juli eenmailtje krijg dat het is uitgesteld naar oktober en het nu december is en het stil blijft rond de mapcare up dates dat dat niet erg klantgericht is
idd wat er niet is kan je niet leveren, maar communiceer dat even
-
- 8th Gear member
Waarom niet standaard er een feilloos werkend systeem erin zetten, anderen kunnen dat ook.
Kost misschien iets meer, maar dan heb je geen gezi*k en kan je aan een premium status werken.
Volgens mij heeft Volvo nog steeds het vertrouwen bij het publiek, maak het gewoon beter dan anderen. (voordat je reputatie je inhaalt)
Daar hebben ze dat vertrouwen aan te danken, Een oude 240 is beter dan de concurrenten uit die tijd, daar teren ze nog op!
Kost misschien iets meer, maar dan heb je geen gezi*k en kan je aan een premium status werken.
Volgens mij heeft Volvo nog steeds het vertrouwen bij het publiek, maak het gewoon beter dan anderen. (voordat je reputatie je inhaalt)
Daar hebben ze dat vertrouwen aan te danken, Een oude 240 is beter dan de concurrenten uit die tijd, daar teren ze nog op!

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
200% mee eens, alleen krijg ik dezelfde (des)informatie, en zijn de klanten aan mijn balie geirriteerd en zou het mijn schuld zijn
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
op een A6 kost een MMI systeem dat ook niet perfect is € 3.585,-- (en een MMI plus € 5.270,--)945i schreef:Waarom niet standaard er een feilloos werkend systeem erin zetten, anderen kunnen dat ook.
Volvo for life
- mlerutte
- 1st Gear member
- Contacteer:
precies!945i schreef:Waarom niet standaard er een feilloos werkend systeem erin zetten, anderen kunnen dat ook.
En Bart ik denk dat dat een algemeen beeld is in de sameleving en niet alleen bij jou aan de balie
Het moet NU en het liefst mag het niks kosten.
werk zelf in gezonheidszorg en daar is het niet anders. Ik denk dan maar aan de McDdonalds leus: service with a smile!
-
- 8th Gear member
A6 met Pro-line pakket 1500€
(met MMI)
Of deze ;
Inhoud Business Edition:
► MMI radio plus
► MMI navigatie
► Audi sound system
► Telefoonvoorbereiding
► Bestuurdersinformatiesysteem
► Audi parkeerhulp plus
► Diefstalalarm
► Metallic- of pareleffect lak
Die is nog goeiekoper..
Maar als dat ook niet perfect is (ik weet het niet, Audi heeft niet mijn interesse..) Ligt er nog een grotere kans je te onderscheiden....

Of deze ;
Inhoud Business Edition:
► MMI radio plus
► MMI navigatie
► Audi sound system
► Telefoonvoorbereiding
► Bestuurdersinformatiesysteem
► Audi parkeerhulp plus
► Diefstalalarm
► Metallic- of pareleffect lak
Die is nog goeiekoper..
Maar als dat ook niet perfect is (ik weet het niet, Audi heeft niet mijn interesse..) Ligt er nog een grotere kans je te onderscheiden....
- mlerutte
- 1st Gear member
- Contacteer:
even technisch; volgens mij is VOLVO nl ook iso gecertificeerd? dan moet er ook een leveranciers evaluatie zijn en het lijkt er dus op dat navteq niet aan de afspraken en kwaliteitseisen van volvo voldoet. bij onze organisatie kijken we dan naar alternatieven.bart simpson schreef:200% mee eens, alleen krijg ik dezelfde (des)informatie, en zijn de klanten aan mijn balie geirriteerd en zou het mijn schuld zijn
- mlerutte
- 1st Gear member
- Contacteer:
idd
is iets voor de afdeling 3delige pakken, misschien lezenb ze ook mee
is iets voor de afdeling 3delige pakken, misschien lezenb ze ook mee
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dat is die club die met de wet in de hand iets op de markt kan dwingen dat nog niet verantwoord is om op de markt te brengen, wat hebben die nu te melden?
Juristen bepaalden ooit bij Ford dat uitbetalen van schadeclaims van nabestaanden van mensen die in een Ford Pinto levend verbrand waren goedkoper was dan het levensgevaarlijke ontwerp van de Pinto aanpassen
Juristen bepaalden ooit bij Ford dat uitbetalen van schadeclaims van nabestaanden van mensen die in een Ford Pinto levend verbrand waren goedkoper was dan het levensgevaarlijke ontwerp van de Pinto aanpassen
Volvo for life