Dat is precies wat ik bedoel, als ik iets koop wil ik weten hoe het werkt en waarom het zo werkt of niet. Zelf ben ik bezig om in mijn s80 de originele bi-xenon aan het werk te krijgen, inclusief de position sensor op de achter-as, deze is momenteel gemonteerd. Na bij de dealer te zijn geweest om een reload van de REM te doen en van de CEM blijkt tijdens het testen de bi-xenon perfect te werken, maar na het reloaden van de CEM 1 sec en dan niks meer.
Ik ben nu wel zo ver dat ik weet dat het vermogen van de lampen gecontroleerd wordt, om op die manier te bepalen of er een lamp defect is en vervolgens een melding op de DIM gegeven wordt. En aangezien de bi-xenon lampen minder vermogen 35w ipv 55w produceren, dit dus gecompenseerd moet worden. Mij is ook bekend dat een CEM van beide uitrustingen Halo/Bi-Xenon gelijk zijn en alleen dmv software verschilt, dit alles geeft mij de overtuiging dat het mogelijk moet zijn. Maar om dit ook daadwerkelijk te beweren is alle info welkom, en zal ik indien ik het werkend heb gekregen een verslag doen, van hoe wat waar en waarom.
CEM
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Het is laat... maar;
- originele ballast ook gemonteerd en aangesloten?
- heb je foutmelding in je DIM?
- wat geeft VIDA aan voor meldingen?
- originele ballast ook gemonteerd en aangesloten?
- heb je foutmelding in je DIM?
- wat geeft VIDA aan voor meldingen?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.