Aansluiten stuurwielbediening radio

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Willem63
1st Gear member

Ik heb onlangs een stuurwiel bediening voor de radio gekregen. Nu heb ik even de het middenstuk van het stuurwiel eraf gehaald maar er zit geen kabel om de bediening aan te sluiten. Ik heb de garage gevraagd en deze antwoorde dat het goedkoper was om een kompleet nieuw set te kopen dan alleen een kabeltje.
Daarnaast vraag ik mij af of deze kabel vanaf de radio aangesloten moet worden of dat deze alleen bij het stuur aangesloten moet worden. V70 24T uit 2000
480S60
4th Gear member
Contacteer:

Je kan je handleiding hiervoor hier zoeken:
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Itsme
Starter

[Daarnaast vraag ik mij af of deze kabel vanaf de radio aangesloten moet worden of dat deze alleen bij het stuur aangesloten moet worden. V70 24T uit 2000]

Heb een maand geleden cruisecontrol en radiobediening in laten bouwen bij m`n S80. Had hetzelde probleem. De cruisecontrol en radiobediening worden aangesloten op de bekabeling van de Airbag. Als je al CControl hebt dan kost het kabeltje voor de radio ongeveer 25 euro. Dan is er ook nog het punt van de Software. Zodat ik begrijp is het niet altijd nodig om de software te updaten. Dus inbouwen en hopen dat het werkt.

Mvg.
Patrick
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”