Ik heb navigatie in mijn V70 zitten, maar de cd die er bij zit is erg gekrast.....
en die pakt dus niet meer!
De laatste update is zowieso een 1999.....en iets nieuwe zou wel fijn zijn, dan kan mijn tommie eruit!
wie helpt er even mee?
Ber
V70 Classic 2.5 TDI 1999 Exclusive Line ";Dessert wind pearl";
pas maar op met cd's met nieuwere kaarten erin te doen, in de dvd uitvoering kan er een software upgrade doorgevoerd worden die je systeem hopeloos in de problemen brengt. en je heel wat kosten kan gaan maken om de zaak weer recht te trekken. geen idee of dat voor de cd versie ook geldt.
Ik zou proberen een kopie te maken van de huidige cd, bij voorkeur met een oude cd writer (matchline model) die dingen willen nog wel eens cd's lezen die door de meeste spelers/writers allang niet meer herkend worden.
mods edit: op genoemde site worden ook kopieen aangeboden van originele CD's. Dat is illegaal en verwijzen naar dergelijke praktijken niet toegestaan. (FM)
V70 Classic 2.5 TDI 1999 Exclusive Line ";Dessert wind pearl";
die moeten idd goed zijn, heel Europa kost daar als origineel € 500,-- en als kopie de helft, de Volvoaanbieding was een net mapje met heel europa voor € 225,--