elvis69 schreef:En degenen die dat wel willen of noodgedwongen doen: koop een bussie.
Helaas VW heeft de T1 niet in new beetle uitvoering op de markt gezet, anders had ik wellicht een bussie....
Maar.... met drie kinderen wil je ruimte, en beenruimte is dan even belangrijker als bagageruimte. Ik heb laatst een S60 meegehad, en mijn kinderen zitten ruimer inde V50 dan in de S/V60. Met name de vorm van de stoelen maakt het vervoeren van drie personen op de achterbank geen pretje.
Daarnaast wil ik een zo klein mogelijke en vooral licht/zuinig mogelijke auto om het gezin mee te vervoeren, en niet zo'n lompe bak als de V60/70.... kilometerkosten daar kan je rustig 10-15 cent de kilometer bij optellen.....
Ik kom van een Alhambra dus ik weet hoe duur het kan..... (reed wel fantastisch overigens, goed overzicht comfortabel en over ruimte gesproken er is niets beters.....)
Het praktische van auto's mag wel weer eens meer de boventoon gaan voeren, ik hoef geen hete reet van de stoelverwarming, ik wil zuinig ruim en licht dieselen zo milieu en portemonee vriendelijk mogelijk zonder me meteen te verlagen tot een dacia.....of multivla