Bestaat er een (softwarematige) manier om m.b.v. de afstandsbediening de ramen van mijn V70 (MY2001) open resp. dicht te laten gaan?
Mijn vorige auto's (citroën C5 excl. en VW Golf IV Highline) hadden deze mogelijkheid door respectievelijk:
- een aparte bedieningstoets op de afstandsbediening (citroën) en
- het langer indrukken van de open- of sluitknop van de portieren (VW)
Ik zou me kunnen voorstellen dat het bij de afstandsbediening van de volvo mogelijk zou zijn door de ont- of vergrendelingsknop van de portieren bijv. 2 seconden ingedrukt te houden waarna de 4 ramen zich openen resp. sluiten tot wanneer de knop wordt losgelaten.
Wie weet of dit kan en / of heeft er ervaring mee. (evt. software-codes??)
Alvast bedankt
Bas
Ramen open en dicht m.b.v. afstandsbediening?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
voor de V70 bestaat dat niet
Volvo for life
- lancer
- 6th Gear member
Op een MY2004 S40 en een MY2001 S40 (phaseII) kon dit wel. Op een MY2007 is dat weer afgeschaft. Waarom? Ik zou het niet weten, maar het was met dit weer wel makkelijk geweest.
Mocht dat op een MY2007 wel mogelijk zijn, dan houd ook ik mij aanbevolen voor de Howto.
Mocht dat op een MY2007 wel mogelijk zijn, dan houd ook ik mij aanbevolen voor de Howto.
-
- 2nd Gear member
Mijn Alarm gaat wel vanzelf aan, en dat is met openstaande ramen en bewegingssensoren knap lastig, ik heb de buurt al heel wat keren horen klagen over de herrie die dat geeft. Moet vaak weer weg, en dan laat ik de ramen voor de frissigheid even openstaan (op de oprit natuurlijk, en vergeten dat het alarm aangaat)). Kan je dit niet afzetten op een of andere manier? Ik wil wel de deuren op slot namelijk.
Vroeger had ik een vrouw, nu een Volvo! V70 2.5 D classic automaat diesel
- lancer
- 6th Gear member
Volgens mij moet er ergens een knop zitten om de deadlock en de interne sensor uit te zetten. (symbool: auto met "golfjes" vanaf het dak naar beneden)
[edit]
In een v70 classic zat er volgens mij nog geen deadlock.
[/edit]
[edit]
In een v70 classic zat er volgens mij nog geen deadlock.
[/edit]