Ik heb een XC60 modeljaar 2011 met Sensus systeem. Na update van iPhone IOS5 stopt na iets meer dan 1 minuut de muziek ermee via de USB aansluiting. De muziek loopt wel door qua tijd op de iPhone maar ik hoor hem niet meer. Als ik dan via media doorschakel naar de Bluetooth stand doet hij het wel. Kan dan niet meer via de draaiknop naar een ander album of vooruit of achteruit scrollen in het album. Weet iemand wat er gedaan moet worden om de muziek zonder onderbrekingen te laten werken?
Hartelijke groet,
Iphone IOS5 en Sensus
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 25.12.2007 - 18:18
XC60 T5 MY12 (Seashell Metallic - Soft Beige/Espresso - Zephyrus 18";) Summum, Driver support line,, Security line, Summum plus line, Donker getint glas achterportieren en bagageruimte, Servotronic, standverwarming met Volvo on Call, front view camera, verlichte instaplijsten, verwarmbare achterbank, audio-systeem achterbank.
C70 T5 Tourer MY12 (Black Saphirre Metallic - Sovereign Hide Off Black / Calcite - Morpheus 18";) Luxury Line.
C70 T5 Tourer MY12 (Black Saphirre Metallic - Sovereign Hide Off Black / Calcite - Morpheus 18";) Luxury Line.
- Poolrev
- 5th Gear member
- Berichten: 2215
- Lid geworden op: 12.02.2007 - 16:32
- Locatie: Midden NL
Ik had dit met m'n iPhone 4 met iOS4.3 ook al in de XC60 van m'n vader. De oplossing bij mij is eerst de Bluetooth connectie tot stand te laten komen. En als de connectie tot stand is, dan pas de iPhone aansluiten op de USB. En dat werkte altijd. Maar ik durf niet te zeggen of dit met iOS5 ook werkt
.
Zie ook dit topic in het onderdeel 'S60/V60 vanaf MY2010':
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=45831

Zie ook dit topic in het onderdeel 'S60/V60 vanaf MY2010':
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=45831
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 25.12.2007 - 18:18
Helaas werkt dit bij mij niet
XC60 T5 MY12 (Seashell Metallic - Soft Beige/Espresso - Zephyrus 18";) Summum, Driver support line,, Security line, Summum plus line, Donker getint glas achterportieren en bagageruimte, Servotronic, standverwarming met Volvo on Call, front view camera, verlichte instaplijsten, verwarmbare achterbank, audio-systeem achterbank.
C70 T5 Tourer MY12 (Black Saphirre Metallic - Sovereign Hide Off Black / Calcite - Morpheus 18";) Luxury Line.
C70 T5 Tourer MY12 (Black Saphirre Metallic - Sovereign Hide Off Black / Calcite - Morpheus 18";) Luxury Line.
- snrbcb
- 2nd Gear member
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 18.03.2011 - 19:10
- Locatie: Ronald Spijkenisse
Bij S60/V60 hebben ze het zelfde probleem, zie topic aldaar
XC90 T8 Recharge, crystalwhite, 22" , B&W, four-C, en massage.
XC90 2.0T8 R-design , crystalwhite, 22" , B&W, four-C, en ventilatie in de stoelen.
XC60 2.0T R-design , Icewhite, premium, sub, Cratus20".(RICA stage 2 265pk/399Nm.)
V70 2.4 II Sapph.zwart ( RICA 180HP)
XC90 2.0T8 R-design , crystalwhite, 22" , B&W, four-C, en ventilatie in de stoelen.
XC60 2.0T R-design , Icewhite, premium, sub, Cratus20".(RICA stage 2 265pk/399Nm.)
V70 2.4 II Sapph.zwart ( RICA 180HP)
-
- 1st Gear member
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 08.12.2008 - 19:58
bij mijn xc60 2012 hetzelfde verhaal, ook na software update bij de dealer nog steeds hetzelfde probleem. alleen als je de telefoon niet aanmeld gaat het goed.
bij mijn vorige xc60 had ik ook een soort gelijk probleem met het afspelen en aanmelden van mijn Iphone. dit was bij Volvo bekend, maar daar moesten ze wachten tot de update van Apple kwam. dit duurde toen bijna 1,5 maand.
denk dat we dit maar weer eens aan volvo nederland moeten doorgeven voor een reactie.
bij mijn vorige xc60 had ik ook een soort gelijk probleem met het afspelen en aanmelden van mijn Iphone. dit was bij Volvo bekend, maar daar moesten ze wachten tot de update van Apple kwam. dit duurde toen bijna 1,5 maand.
denk dat we dit maar weer eens aan volvo nederland moeten doorgeven voor een reactie.
";De Bakker";
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Wat hier al gezegd wordt, bij de update naar Ios5...
Er is dus iets verandert bij Apple en dan ga je Volvo vragen wat te doen?
Ik zou gewoon Apple bellen of even bij ze langs gaan.
Er is dus iets verandert bij Apple en dan ga je Volvo vragen wat te doen?
Ik zou gewoon Apple bellen of even bij ze langs gaan.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 1st Gear member
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 08.12.2008 - 19:58
als je naar Apple belt wordt je door verwezen naar je provider. deze zegt weer dat het een software probleem is en verwijst je weer terug naar Apple.
waar het om gaat is, dat het waarschijnlijk eenzelfde voorval is als ik bij mijn vorige auto had. bij Volvo kennen ze het probleem, maar moeten ook zij wachten op een software aanpassing. dat was althans de vorige keer het geval.
ik vraag aan Volvo of het weer eenzelfde soort probleem is, dat kan toch wel? :silent
waar het om gaat is, dat het waarschijnlijk eenzelfde voorval is als ik bij mijn vorige auto had. bij Volvo kennen ze het probleem, maar moeten ook zij wachten op een software aanpassing. dat was althans de vorige keer het geval.
ik vraag aan Volvo of het weer eenzelfde soort probleem is, dat kan toch wel? :silent
";De Bakker";
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Als je mijn topic (link staat tevens in dit topic) goed doorgelezen had, was je dit ook wel tegengekomen: https://discussions.apple.com/thread/33 ... 0&tstart=0
Meerdere merken hebben er last van. Conclusie: probleem ligt bij Apple.
Edit: als ik de laatste pagina lees zie ik dat een software update van Volvo het probleem oplost!
Meerdere merken hebben er last van. Conclusie: probleem ligt bij Apple.
Edit: als ik de laatste pagina lees zie ik dat een software update van Volvo het probleem oplost!
-
- 1st Gear member
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 08.12.2008 - 19:58
SUPER, ik heb je topic niet gelezen maar nu de link gevolgd en er zal dus een update zijn. dank je wel voor deze info. ga nu direct langs bij de dealer.
hopelijk eind goed al goed.
HELEMAAL VERGETEN:
IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR 2012 !
MET VEEL PLEZIERIGE EN VEILIGE VOLVO KILOMETERS.
hopelijk eind goed al goed.
HELEMAAL VERGETEN:
IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR 2012 !
MET VEEL PLEZIERIGE EN VEILIGE VOLVO KILOMETERS.
";De Bakker";
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Wij hebben de laatste update. (V09F5) Ik zal vanavond even kijken of het werkt.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Ik heb goed nieuws voor iedereen die problemen heeft met betrekking tot het bovenstaande probleem. Het ziet er naar uit dat de nieuwste software, V09F5 (in ons geval, een S60), het probleem oplost!
-
- 1st Gear member
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 08.12.2008 - 19:58
het heeft wat langer geduurd, maar door de update is het probleem (grotedeels) opgelost.
alleen bij het aansluiten van de iphone moet ik eerst er voor zorgen dat de telefoon is aangemeld op My Volvo. anders "springt" ie nog steeds van "Ipod" af.
moet wel zeggen dat de bediening en zoek functie's nu een stuk sneller gaan voor zowel audio als navigatie en telefoon.
alleen bij het aansluiten van de iphone moet ik eerst er voor zorgen dat de telefoon is aangemeld op My Volvo. anders "springt" ie nog steeds van "Ipod" af.
moet wel zeggen dat de bediening en zoek functie's nu een stuk sneller gaan voor zowel audio als navigatie en telefoon.
";De Bakker";
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit
440 glt
v40 2.0 zwart
v40 2.0T zwart
v70 2.5T blauw
xc60 D5 zwart summum
c30 2.0 R rood
xc60 2.0T R Heico wit