ik heb een airbag storing; min pool was van de accu en weer gestart in contact stand 2. Uitlezen gaf dat de airbag in de bestuurders stoel een storing geeft.
Het waarschuwings signaal van de gordel verklikker is weg. Voor veel een zegen, maar in dit geval had ik er niet omgevraagd; er is geen visuele en geen audio signaal meer.
Nu heb ik tijdens de wissel de stekker van mijn auto in het kastje van de "nieuwe" stoel gedaan. Nu wat dieper gravend merk ik dat 1 van de stekkertjes die je op de foto ziet (1e foto) geen aansluiting krijgt in de "nieuwe" stoel.
Mijn vragen; waar is zijn de stekkertjes 1,2 en 3 voor? En heeft de normale "hollandse

Op de foto's kun je zien op welke plekken stekker 1 en 2 in stekkerdoos van de stoel komen. Een andere manier past niet.
Mijn eerste stap zou nu zijn om een "hollandse" bestuurderstoel er in te zetten (daar dit nu de passagiers stoel van een Engelse auto is). Wellicht dat het dan wel aansluit.
Ik neem aan dat de gordel verklikker met een sensor werkt; zou deze nu niet zijn aangesloten (de niet aan gesloten stekker)? En werkt de sensor dus nietomdat ie geen stroom krijgt of zijn er andere factoren die een rol kunnen spelen? Of werkt dit heel anders?
Als laatste foto's heb ik volgens mij de stekker van een telefoon aansluiting gevonden (groene stekker met de wite stikker). Er zat een niet werkende telefoon module in bij aanschaf van de auto plus stuurbediening voor de telefoon. Of herkent iemand de stekker van wat anders?
De stekker gaat in ieder geval niet de stoel in, dus volgens mij heeft die niks met de fouten te maken.