Informatie over Service 2.0
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41431
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Klik op deze link voor alle informatie over het Service 2.0 programma van Volvo.
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41431
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Toch wel, even klikken op de banner en je komt op de juiste plek.M@rcel schreef:Ik denk dat de link niet de juiste is...
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41431
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Bij mij staat daar een nieuwe banner.M@rcel schreef:Staat die banner waar eerst de "laadklep beschermer"-banner stond? Daar zie ik nu een wit vlak.
Zojuist gecontroleerd met de verschillende browsers.
Druk eens op F5 ?
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 26.01.2010 - 20:44
Is blijkbaar enkel in Nederland?
Op de Belgische site's vind ik er niks van terug
Op de Belgische site's vind ik er niks van terug

Volvo S60 D3 Summum Ember Black, security pack, motion pack, driver support pack, donker getinte ruiten, kofferspoiler, Njord 17 alu velgen .. 

- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41431
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Het betreft inderdaad een advertentie van Volvocars Nederland
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Als Volvo nou ook de software van bijvoorbeeld het Sensus systeem update, is Service 2.0 top!
Ik begrijp dat dit best lastig is, aangezien een update soms 1.5 uur duurt. Maar zo is de klant wel voorzien van een auto die up to date is qua systeem.
Ik begrijp dat dit best lastig is, aangezien een update soms 1.5 uur duurt. Maar zo is de klant wel voorzien van een auto die up to date is qua systeem.

- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Eerlijk gezegd begrijp ik de ophef rondom dat service 2.0 niet. Volgens mij is er namenlijk niets veranderd, oftewel oude wijn in nieuwe zakken.
* Gratis software update geldt voor zover ik begreep alleen voor het motormanagement en dan nog alleen voor de door Volvo voorgeschreven updates. Klimaat- en audiosysteemupdates vallen hier dus niet onder.
* Vervangend vervoer is op aanvraag mogelijk, maar niet gratis. Ik kon bij een dealer toch altijd al een (betaalde) huurauto aanvragen bij onderhoud? Niets nieuws dus en geen reden om mee te adverteren.
* Idem voor de Volvo-assistance, deze was al ook bij "Service 1.0" al standaard bij onderhoud door de dealer.
* Ook de wasbeurt en de persoonlijke service-adviseur was bij veel dealers al de praktijk. Bovendien zal het veel klanten een zorg zijn wie hun service-adviseur is denk ik. Een prettig contact met je dealer is altijd al belangrijk geweest.
Kortom, wat schieten we nou eigenlijk op met die service 2.0?
* Gratis software update geldt voor zover ik begreep alleen voor het motormanagement en dan nog alleen voor de door Volvo voorgeschreven updates. Klimaat- en audiosysteemupdates vallen hier dus niet onder.
* Vervangend vervoer is op aanvraag mogelijk, maar niet gratis. Ik kon bij een dealer toch altijd al een (betaalde) huurauto aanvragen bij onderhoud? Niets nieuws dus en geen reden om mee te adverteren.
* Idem voor de Volvo-assistance, deze was al ook bij "Service 1.0" al standaard bij onderhoud door de dealer.
* Ook de wasbeurt en de persoonlijke service-adviseur was bij veel dealers al de praktijk. Bovendien zal het veel klanten een zorg zijn wie hun service-adviseur is denk ik. Een prettig contact met je dealer is altijd al belangrijk geweest.
Kortom, wat schieten we nou eigenlijk op met die service 2.0?
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys