beste mensen,
ik heb een super mooie S60 gezien bij Autobedrijf Nordic .
uit 2002 119,000 op de teller 1e eigenaar, zwart hij vraagt er 14,950 voor.
is dit een betrouwbaar bedrijf????
alvast bedankt
S60-help
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Even zoeken levert dit op: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... ght=nordic
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Zo'n S60 vind je bij een "echte" Volvodealer ook voor die prijs wel, deze prijs is tenslotte een meeneempprijs,
betaal je € 15.950,-- krijg je slechts 3 mnd garantie, terwijl een Volvodealer je minimaal 6 maanden en doorgaans zelfs 12 maanden garantie geeft.
betaal je € 15.950,-- krijg je slechts 3 mnd garantie, terwijl een Volvodealer je minimaal 6 maanden en doorgaans zelfs 12 maanden garantie geeft.
-
- 1st Gear member
Toen ik ben wezen shoppen voor mijn S60, ben ik ook bij Nordic geweest. Werd een beetje aan m'n lot over gelaten, kwamen niet echt goed op mij over, ook geen koffie aangeboden gekregen. Bij vragen en duidelijk tonen van belangstelling werd ik gewoon doorverwezen naar hun website op een PC dat daar op de balie staat. De auto's die ik heb bekeken, maakten ook niet zo'n super indruk op mij, geen matten meer aanwezig, duidelijk rokersauto, niet netjes gemaakt.
Bij Van Aarle ben ik veel beter ontvangen en kreeg duidelijk meer begeleiding, auto's stonden er ook veel netter bij en hebben ook een duidelijker achtergrond.
Bij Van Aarle ben ik veel beter ontvangen en kreeg duidelijk meer begeleiding, auto's stonden er ook veel netter bij en hebben ook een duidelijker achtergrond.
- Paul
- Geartronic member
Ik herken dat, ben ook een keer (2 jaar geleden) in Son en Breugel bij Nordic geweest (zo heet die tent daar toch?) allemaal V40s werd daar gerookt in die winkel waar je u tegen zegt. Auto's zagen er allemaal niet uit en daardoor waren ze waarschijnlijk inderdaad ietsje goedkoper.
Maar vond het al met al niks!
Maar vond het al met al niks!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dus door wel of niet een kop koffie is een verkoper goed en zijn de auto's in zijn showroom geweldig?
XC90 D5
V60 PIH met veel toeters en bellen 2014>wk 46
V60 PIH met veel toeters en bellen 2014>wk 46
- Tindo
- 1st Gear member
Nee een kop koffie maakt echt niet het verschil. Maar als ze geen interesse tonen in een klant die voor veel geld een auto wil kopen heb ik mijn bedenkingen. Als men zo met klanten om gaat voor de koop hoe werkt het dan na de koop. Ik kan het natuurlijk verkeerd inschatten, maar als ik (in mijn geval) €20000.- ga uitgeven neem ik dat risico niet.XC70 OR schreef:Dus door wel of niet een kop koffie is een verkoper goed en zijn de auto's in zijn showroom geweldig?
-
- 1st Gear member
Vorig jaar hebben wij er een S60 zonder garantie gekocht. Inderdaad bij binnenkomst wel bijna een half uur gewacht tot er iemand kwam. Toen wij met de verkoper aan de praat kwamen hadden we al snel door hier met een "handelaartje'' te maken te hebben. Op zich nix mis mee, maar je bent dan wel op je hoede. Toen wij een bepaalde auto uitgekozen hadden en wij vroegen of een proefrit mogelijk was, zei de verkoper dat er wel een andere S60 voor de deur stond waar we mee mochten rijden!!! Het was nl. wat lastig om de auto uit de showroom te rijden!! Na duidelijk gemaakt te hebben dat wij echt interesse hadden en de auto wel direkt mee wilden nemen als ie ons zou bevallen werd ie dan uit de showroom gehaald. Ik denk dat we al met al 2 uur bij de zaak zijn geweest en geen koffie.........Het is ons opgevallen dat veel van de auto's die er staan kleine lakschades en deukjes hebben. De verkoper gaf ons de mogelijkheid voor een meerprijs de auto te laten restylen. Uiteindelijk hebben we de auto voor de meeneemprijs gekocht, de olie werd door hun nog even gepeild en een rubbertje van de benzinedop vervangen en of we nog even € 50 voor de jongens in de werkplaats wilden betalen????. Zelf later een paar kleine reparaties uitgevoerd en laten restylen. Het totale bedrag ligt al met al een stuk lager dan bij de dealer voor een vergelijkbare auto. Conclusie: Prijzen naar onze mening beter dan bij de dealer, de indruk die het bedrijf maakt kan veel beter, als je van ver komt koop dan zonder garatie (alhoewel de verkoper verzekerde dat in zulke gevallen de eventuele reparaties wel bij de plaatselijke dealer konden worden geregeld). Oh ja, het is wel een bij de BOVAG aangesloten bedrijf.
Hans
Hans
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
En dan te bedenken dat Nordic eigenlijk een soort van dochteronderneming is van Volvo De beemd. Althans....ik was eens aan het rondkijken voor een S60 D5 en kwam bij de dealer in Helmond. Deze printe meteen een advertentie uit van Nordic in Son. Dit bedrijf was naar zijn zeggen aan hun verbonden en verkocht die Volvo's waarop Volvo eigenlijk de zes maanden garantie niet meer kon geven. Dit vanwege de hoge kilometerstanden e.d.
Ik ben nooit bij Nordic geweest. Vindt ze namelijk niet overdreven goedkoop en na het commentaar in dit topic lijkt het me helemaal duidelijk.
Maar...gezond verstand moet de boventoon voeren. Kijk naar de auto, rijd erin, vraag de hystorie en NAP op.. en beslis zelf wat je ermee doet.
Ik ben nooit bij Nordic geweest. Vindt ze namelijk niet overdreven goedkoop en na het commentaar in dit topic lijkt het me helemaal duidelijk.
Maar...gezond verstand moet de boventoon voeren. Kijk naar de auto, rijd erin, vraag de hystorie en NAP op.. en beslis zelf wat je ermee doet.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013