Ik heb een vraag m.b.t. het volvo sensus/rti systeem.
In het navigatie programma heb ik adressen opgeslagen, nu wilde ik gisteren één van deze adressen wijzigen aangezien de straatnaam/huisnummer niet klopte. Ik ging naar opgeslagen bestemmingen --> bewerken, maar kon vervolgens alleen de 'naam' van het adres wijzigen en niet het adres (straatnaam+huisnummer) zelf. Het enige wat voor mij werkte was de opgeslagen locatie (contact) verwijderen en maar in zijn geheel opnieuw in te voeren. Dit lijkt mij nogal omslachtig? Doe ik iets fout?
Daarnaast heb ik nog een vraag betreffende het synchroniseren van mijn telefoon met het sensus systeem. Contacten in mijn telefoon bevatten naast het telefoonnummer ook adresgegevens. Als ik in mijn volvo naar het telefoonboek ga en vervolgens op een contact klik, zie ik ook een deel van deze adresgegevens terug. (Stad/postcode, straat en huisnummer ontbreken echter).
Tot nu toe heb ik belangrijke contacten/adresgegevens handmatig ingevoerd, wat nogal tijdrovend is. Is het niet mogelijk om de adresgegevens te gebruiken die nu in het telefoonboek van de auto staan opgeslagen, aangezien deze is gesynct met mijn telefoon? Dit zou heel wat tijd schelen.
Vragen m.b.t Volvo Sensus/RTI
- least
- 3rd Gear member
Adres verwijderen is inderdaad op deze omslachtige wijze de enige manier van aanpassen.
Vanuit telefoonboek kun je niet naar adressen navigeren. Toevoegen is dus weinig zinvol vanuit navigatie oogpunt.
Vanuit telefoonboek kun je niet naar adressen navigeren. Toevoegen is dus weinig zinvol vanuit navigatie oogpunt.
nadenkend over weer een Volvo: V90
-
- Starter
Oké, bedankt voor de info.
Zijn op zich wel puntjes voor een toekomstige firmware update. Al zal dat 2e punt wel te hoog gegrepen zijn.
Grote aantallen data invoeren is op dit moment geen pretje, data input via de pc en vervolgens naar het sensus systeem zou ook een optie zijn.
Zijn op zich wel puntjes voor een toekomstige firmware update. Al zal dat 2e punt wel te hoog gegrepen zijn.
Grote aantallen data invoeren is op dit moment geen pretje, data input via de pc en vervolgens naar het sensus systeem zou ook een optie zijn.
- least
- 3rd Gear member
Wat voor data wil je invoeren? telefoon gegevens synchroniseren vanzelf. Via MYPOI kun je POI's importeren vanaf een usb stick. Ik neem aan dat er programma's bestaan die je adressen naar een POI om kunnen zetten, zodat je er heen kan navigeren?HammerNL schreef: Grote aantallen data invoeren is op dit moment geen pretje, data input via de pc en vervolgens naar het sensus systeem zou ook een optie zijn.
nadenkend over weer een Volvo: V90