Over onnodig soebatten gesproken.
Als TS nu zelf zegt "Rechtuitrijdend staat het stuurwiel een paar graden naar rechts scheef (denk 10%). " dan kan dat toch niets anders betekenen dat als hij stuur rechtdraait om met jouw woorden te spreken, dat de auto dan niet meer rechtuit rijdt maar naar links gaat !
Als de stuurkolom scheef staat zoals jij ook als mogelijkheid leest ondanks dat TS het toch duidelijk over het "stuur zelf" = stuurwiel heeft, dan zou dat in dit geval betekenen dat de afstand van het stuur tot aan het dashboard varieert tijdens het draaien aan het stuurwiel ! TS heeft geeft immers aan dat deze afwijking zich alleen voordoet bij rechtuit rijden !
Ja, zou kunnen want niets is immers onmogelijk maar ik vermoed dat TS het dan toch echt anders uitgelegd zou hebben.
Maak maar een tekening en laat daar gewoon wat vlakke meetkunde op los en zie hoeveel cm's 36 graden (TS heeft het over 10%) zijn op een afstand ca. 20 cm.
En inderdaad, daarin ga ik met je mee: TS breng uitkomst en vertel ons wat je nu precies bedoelt !
Rob
stuur staat scheef op te lossen?
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Maar waarom zegt hij dan dat hij niet scheef stuurt, terwijl het stuur wel scheef staat. Raadselachtig, hoor.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.