Tis een fijne solide auto zonder storingen. Maar ondanks dat, toch maar een potje gemaakt

Zozo, die auto is dan wel in goede staat als dat soort zaken zijn gedaan!sju_art schreef:mijn bak is al gereviseerd. Maar dat bedrag staat ook apart. Want er kan ook nog een Turbo, kop (ook al gereviseerd), aandrijfassen, motor blok etc kapot.
Tis een fijne solide auto zonder storingen. Maar ondanks dat, toch maar een potje gemaakt.
Ach, zolang je nog niet in een Bugatti Veyron rijd valt er altijd wel wat beters te vinden. Of je er blij van wordt hangt toch vooral van de prijs af en dat geld ook voor een T5The Volvoboy schreef:Tenzij ie m inruilt voor een S70 2.5T of T5
Daarbij haal ik met een T5 waarschijnlijk geen 1 op 12...DawnBlueED schreef:Ach, zolang je nog niet in een Bugatti Veyron rijd valt er altijd wel wat beters te vinden. Of je er blij van wordt hangt toch vooral van de prijs af en dat geld ook voor een T5The Volvoboy schreef:Tenzij ie m inruilt voor een S70 2.5T of T5
Het leek me ook sterk, maar het stond in de installatiehandleiding.sju_art schreef:Ik ga ook zeker op de sloop kijken voorde zonnebril houder. Schroeg hem gewoon er in, daar heb je toch geen momentsleutel voor nodig?
De problemen die de TS heeft hebben meer te maken met onderdelen die je in een S70 ook kan vinden = automaatbak. Kun je beter inruilen op een handbak, maarja wie weet gaat dan je koppeling.
Nu heeft ie een auto die de investeringen waard is. veel opties, automaat, heerlijke motor en tijdloze verschijning. Persoonlijk zou ik dat met S70 niet hebben (qua looks).
Wil over een tijdje wel een S70/V70 classic/850 bij voor het woon werk verkeer, omdat ze met een 2.5 10V motorisering het heel goed op LPG doen. De S70 is een heerlijk auto die me vaak verbaasd over hoe goed en luxe die is, maar als ik maar 1 auto kon hebben, dan wint de S60 het gewoon net met een paar meter.
wederom persoonlijk.
Ook :twisted:The Volvoboy schreef:Lui... [-(