Aannemelijk, geen excuses voor nodigbart simpson schreef:nauwelijks een bron met echte nieuwswaarde (sorry phacoid)

Over de motoren heb ik van bronnen zelf nog niets gehoord (komt puur voorts van AW). We horen het wel

Aannemelijk, geen excuses voor nodigbart simpson schreef:nauwelijks een bron met echte nieuwswaarde (sorry phacoid)
1?bart simpson schreef:en minimaal?
Ben benieuwd!tune4ever schreef:kheb em nu al een paar keer gezien, en hij kan mij zeker bekoren. Wel wat naar de kleine kant maar toch, sportief bakske.
De productiestart van de V40 valt samen met de start van de productie van het MY2013 van de andere modellen.Walter schreef:Over die leverdatum is nog niets bekend... Of weet jij iets wat de dealers nog niet weten?
O.b.v. navraag bij de dealer: de V40 staat in week 35, dus de laatste week van augustus, in de showroom (NL).casper schreef:De productiestart van de V40 valt samen met de start van de productie van het MY2013 van de andere modellen.Walter schreef:Over die leverdatum is nog niets bekend... Of weet jij iets wat de dealers nog niet weten?
De echte productie zal pas starten vanaf 15 juni vermoed ik.
Aangezien er ook nog diverse "proefmodellen" en vele showroomauto's moeten geproduceerd worden in mei en juni mag je eerder pas vanaf augustus-september rekenen. Het is waarschijnlijk hetzelfde productieschema zoals bij de lancering van de S60 twee jaar geleden.
Hehe... Tja, de V40 zou gebaseerd zijn op de C30, en meestal als het uiterlijk stoerder wordt gaat dat ten koste van beenruimte achterin (kids nu 6,8 en 10.....).bart simpson schreef:V50 is reeds in zijn eindfase, een V40 heeft nog geen enkele boswachter real life gezien derhalve lijkt me dit oordeel voorbarige onzin (V60 is er met 150pk tegenwoordig vanaf € 34.695,--)