Ik ben niet zo fanatiek hoor met helemaal origineel maar waar mogelijk uiteraard is dat wel het streven! De vraag is altijd, hoever ga je daarin. De gebruikte opties zijn originele Volvo 240 opties voorzover ik nu kan zien maar dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik!
Op zoek naar een 240 super polar
-
Rene68
- 4th Gear member
Qua kleur past het wel. Beter dan op de bordeaux of blauwgroene super polars. Maar inderdaad zou dat weleens kunnen veranderen...
Ik ben niet zo fanatiek hoor met helemaal origineel maar waar mogelijk uiteraard is dat wel het streven! De vraag is altijd, hoever ga je daarin. De gebruikte opties zijn originele Volvo 240 opties voorzover ik nu kan zien maar dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik!
Na 4 jaar Mercedes weer terug naar Volvo! Volvo T6 Recharge Inscription.
- wouter van laer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Gelukkig;-)heeft Volvo zelf nooit witte glaasjes als optie voor de 240 geleverd!
Volgens mij zitten er in deze achterin van die 2 of 3-weg luidsprekers toch? Ook zo'n nagenoeg onvindbare optie waar Hans zich suf naar gezocht heeft...... leuk toch!
Volgens mij zitten er in deze achterin van die 2 of 3-weg luidsprekers toch? Ook zo'n nagenoeg onvindbare optie waar Hans zich suf naar gezocht heeft...... leuk toch!
300c Touring 2005 / 940 Polar Estate 1995 / Peug 504 coupé 1980