Ik vraag me eigenlijk af hoe het gaat met de bevroren wissers op mijn koplampen?
Ik weet dat ze om de vijf keer een slag maken, maar wat als de hele zaak bevroren is?
Veel zout op de ramen betekend even sproeien, dus ze zullen toch gebruikt worden.
Je zal zeggen van schoonmaken! maar m'n vrouw is er nu mee weg.
Ik heb het ooit ook eens iets gehad met een toyota avensis met regensensor, sta ik met draaiende motor de voorramen te schrapen gaan in een keer die wissers aan.
Bij volvo is dit toch uitschakelbaar, ik heb trouwens geen eens regenesensor....denk ik.
Vorst en wissers
-
- 4th Gear member
Nissan QQ 1.6 black FWD 2008
BMW 520i lci e60 RWD black 2009
VOLVO V70 D5 FWD AUTOMAAT VENETIAN RED PEARL 2002 verkocht
VOLVO V70 D5 AWD GEARTRONIC MISTRAL GREEN METALLIC 2002 verkocht
AUDI 80 CS 1.6 FWD AUTOMAAT KALAHARI BEIGE 1985
BMW 520i lci e60 RWD black 2009
VOLVO V70 D5 FWD AUTOMAAT VENETIAN RED PEARL 2002 verkocht
VOLVO V70 D5 AWD GEARTRONIC MISTRAL GREEN METALLIC 2002 verkocht
AUDI 80 CS 1.6 FWD AUTOMAAT KALAHARI BEIGE 1985
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Die koplampwissers (en dat geldt eigenlijk voor alle wissers) moet je toch zeker elke dag even loshalen. Vastgevroren wissers kunnen doorgebrande wissermotortjes opleveren.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.