Dag forumleden
Ik heb een 850 2.5i G3 stationwagen. Hij heeft 440.000 gelopen. De motor stottert met name bij lage toeren. Zowel op benzine als op G3. Volgens mijn garage heeft de motor onderdruk. Oftewel de motor is redelijk versleten.
Ik wil wel graag een 850 station op G3 blijven rijden, maar deze zijn redelijk aan de prijs.
Een 850 op benzine is wel redelijk betaalbaar. Wat zou het kosten om de G3 installatie over te zetten.
Groeten,
Rob
G3 installatie overzetten
- EVV
- 5th Gear member
-
- 3rd Gear member
Je mag een G3 installatie niet over bouwen naar mijn weten, kan wel, maar dan is het geen G3 installatie meer, ook al laat je hem keuren. Heb je dus een gewone LPG installatie, en dan is het voordeel weg.
Motor versleten, beetje onderdruk heeft vrijwel elke auto/trekker oid, zou ik me niet zo gauw druk om maken, lijkt me vreemd dat hij daardoor stottert. Zou eens gaan kijken naar de onsteking of daar alles in orde is, want stotteren omdat hij onderdruk heeft? Nee dat lijkt me niet.
Motor versleten, beetje onderdruk heeft vrijwel elke auto/trekker oid, zou ik me niet zo gauw druk om maken, lijkt me vreemd dat hij daardoor stottert. Zou eens gaan kijken naar de onsteking of daar alles in orde is, want stotteren omdat hij onderdruk heeft? Nee dat lijkt me niet.