Na jarenlang een bijzonder Volvo virus te hebben opgebouwd eindelijk mijn droom Volvo aangeschaft! De Volvo V70 AWD R uit 2003.
Na verschillende Volvo's 'versleten' te hebben waaronder een V40 2.0D 2003, 850 2.5 20V 1992, 850 T5 1994, S60 D5 2002 en een S80 T6 1998 vond ik het nu tijd om mijn droom te verwezenlijken, wat een mooie auto die V70 AWD R!
Heb de auto half december gekocht bij autobedrijf Sanders in Veldhoven, waar ik de auto al in de gaten hield via autoweek. Ik heb hier op een hele prettige manier zaken gedaan en er was wederzijds vertrouwen, erg fijne manier hoe de koop tot stand is gekomen! Heb tevens mijn S80 T6 hier kunnen inruilen.
Wilde in eerste instantie een hebben met Atacama interieur, maar uiteindelijk is het dan toch de Nordkap Blue geworden, wat ook mooi is hoor! Verder vind ik het privacy glass erg mooi, geeft de auto net iets meer body
Ik heb het idee om de auto iets sneller te maken, en een ander uitlaat systeem te plaatsen waardoor je alleen bij vol vermogen die heerlijke 'roffel' nog iets meer benadrukt

Hoop snel op een eerste meeting mijn trots met jullie te kunnen delen en heb uiteraard de eerste foto's hier staan! Hoop dat jullie de auto ook mooi vinden!
Groetjes Jeroen!