Hallo Allemaal,
Zal me even kort voorstellen.
Ik ben Jeroen en woon in het hoge noorden.
Momenteel rij ik een v70 tdi. Hiervoor heb ik jaren oldtimers gereden, vooral Mercedes. Sinds een dik half jaar weer terug bij een Volvo.
Nu heb ik het volgende probleem.
De rechterdeur bediening van de spiegel, het raam en het slot werkt vaak niet. En dan bedoel ik, geheel dood, geen lampje niets. En soms werkt het allemaal zoals het hoort.
Het slot doet het wel met de afstandsbediening, het raam doet het ook via de bestuurderskant en de spiegel is ook verstelbaar vanaf de bestuurder.
Nu is mij verteld dat ws de unit stuk is en dat hier heel moeilijk een andere bij te krijgen is omdat die geprogrammeerd zou zijn. Niet elke unit van een v70 zou erin passen omdat de software verschillend zou zijn?...
Kan iemand mij vertellen hoe dit nou precies zit? En of ik de unit "gewoon" kan vervangen voor een andere?
Vriendelijke groet,
Jeroen
Raambediening
- Oceanracer
- Geartronic member
Een unit uit een zelfde bouwjaar zou toch wel moeten werken?
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- Starter
Nou, mij is verteld dat ik moest gaan zoeken op een code die achterop de unit staat?
Dus daarom de vraag hier, misschien dat iemand het "gewoon" weet...
Groeten Jeroen
Dus daarom de vraag hier, misschien dat iemand het "gewoon" weet...
Groeten Jeroen
- Oceanracer
- Geartronic member
Je zou het eens kunnen vragen bij Verwijst, forumsponsor alhier. Zij hebben vast een doos vol met die dingen. Ik heb persoonlijk goede ervaringen met hen. Je kunt die module redelijk eenvoudig verwijderen/vervangen.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue