Hierbij het resultaat!
Nu mijn C30 nog poetsen..

Ik heb ze opgezocht, zien er toch wel heel dik uit.. Alleen zie ik ze op sommige plaatjes ook in het antraciet, maar kan ze dan weer niet vinden voor de c30.. Ik ben al een tijd opzoek naar mooie 19inch velgen, maar het wil nog niet echt lukken. Dus HELP!!:pEmetselaar schreef:Welk type bbs velg is dat? Ik heb nu ook 19 inch, foto staat wel ergens op dit forum.. Ben zelf ook opzoek naar nieuwe velgenT4Freak schreef:Welke ET waarde is deze velg dit is heel belangrijk als deze ET 42 is dan heb je geen spoorverbreders nodig dan is het geheel perfect helemaal als je hem verlaagt.
Is het al gelukt met dr verlaging? Heb je al een foto ervan?jeffeest schreef:Apex veren zijn besteld..
Als het goed is liggen deze op voorraad en zal dan maar 2-3 werkdagen duren voordat ze binnen zijn, na het weekend dus..
Dat wordt dus geen geknutsel aan de wagen dit weekend, helaas!
« Emetselaar » :« T4Freak » :Welke ET waarde is deze velg dit is heel belangrijk als deze ET 42 is dan heb je geen spoorverbreders nodig dan is het geheel perfect helemaal als je hem verlaagt.
Welk type bbs velg is dat? Ik heb nu ook 19 inch, foto staat wel ergens op dit forum.. Ben zelf ook opzoek naar nieuwe velgen
Ik heb ze opgezocht, zien er toch wel heel dik uit.. Alleen zie ik ze op sommige plaatjes ook in het antraciet, maar kan ze dan weer niet vinden voor de c30.. Ik ben al een tijd opzoek naar mooie 19inch velgen, maar het wil nog niet echt lukken. Dus HELP!!