Verlichting

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
JosW
5th Gear member

Heb nog geen tijd gehad om de dealer te benaderen. In het weekend ga ik de lampjes omwisselen.
Oceanracer
Geartronic member

Dan wachten we nog even af. :-)
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
JosW
5th Gear member

Oceanracer schreef:Dan wachten we nog even af. :-)
Lampjes inmiddels omgewisseld. Situatie is hetzelfde. Rechtsvoor blijft lager en is ook minder fel dan linksvoor. De reflectoren zien er op het oog hetzelfde uit.
Ik ben een absolutie leek op het gebied van electro maar zou het een kwestie van spanningverschil kunnen zijn? Ik zeg maar wat.
Oceanracer
Geartronic member

Het was mooi geweest, als het lichtbeeld nu andersom was geweest...

Afijn, de lampjes zijn dus goed. Dan zou ik toch beginnen met het wat hoger afstellen van de koplampunit. Even zorgen dat de auto goed recht en haakt op een muur staat. Kap open en schroevendraaier in de aanslag. Er zijn maar twee stelwieltjes. Als je aan eentje draait en je ziet niets veranderen, heb je de horizontale verstelling te pakken. Gewoon net zo veel slagen terugdraaien en daarna het andere wieltje proberen. Daar kun je echt niks aan verruïneren! Als het echt een ramp wordt, kun je ze immers altijd nog naar beneden afstellen met het knopje bij de stuur en daarna laten bijstellen bij de garagist.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
JosW
5th Gear member

Oceanracer schreef:Het was mooi geweest, als het lichtbeeld nu andersom was geweest...

Afijn, de lampjes zijn dus goed. Dan zou ik toch beginnen met het wat hoger afstellen van de koplampunit. Even zorgen dat de auto goed recht en haakt op een muur staat. Kap open en schroevendraaier in de aanslag. Er zijn maar twee stelwieltjes. Als je aan eentje draait en je ziet niets veranderen, heb je de horizontale verstelling te pakken. Gewoon net zo veel slagen terugdraaien en daarna het andere wieltje proberen. Daar kun je echt niks aan verruïneren! Als het echt een ramp wordt, kun je ze immers altijd nog naar beneden afstellen met het knopje bij de stuur en daarna laten bijstellen bij de garagist.
Helder, bedankt voor de input. Ga morgen aan de slag.
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”