Ik had van een Belgische collega begrepen dat het verschil in kleur lag aan de inzet van de voertuigen.
Witte bumpers bij de locale politie en oranje bumpers en een oranje ipv licht blauwe streep bij de verkeerspolitie.
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.
Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020) V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)
Schorpioen schreef:Ik had van een Belgische collega begrepen dat het verschil in kleur lag aan de inzet van de voertuigen.
Witte bumpers bij de locale politie en oranje bumpers en een oranje ipv licht blauwe streep bij de verkeerspolitie.
Klopt.
En ten aanzien van de (meeste) V50's voor regulier gebruik alhier geldt dat het 1,6D-tjes zijn.
Ikke nie weet nie. Vroegah hadden ze voor de N-dienst idd een T5 of R, dat schoot wat beter op. Ik heb geen zicht op hetgeen het KLPD thans in meent te moeten kopen.
'T is bij ons nu allemaal VW: Polo, Golf en Touran
en de MB Vito als busje.
("blijft behelpen en het is het allemaal net niet althans, geen Volvo )
De eerste 4 zijn alle V70 T6:
99-SPX-4
00-SPX-5
01-SPX-5
02-SPX-5
Het gaat om wagens die puur bedoeld zijn voor de nacht om beter mee te kunnen komen bij hoge snelheid achtervolgingen(200+). Voor overdag komen er V70 D5.