ik heb een stuurhoek sensor defect , dit na een melding in mijn display anti skid service vereist .
wat is dit ? en wat kost het om te repareren , ka ik dit zelf ?
anti skid service , stuurhoek sensor
-
- 2nd Gear member
Volgens mij moet dan de contactrol vervangen worden, de stuurhoeksensor zit als ik mij niet vergis daar namelijk in. Dit zit achter de Airbag in het stuur en die moet er beide dan ook af. Als de nieuwe contactrol vervangen is moet hij gekalibreerd worden met Vida. Dit kan je dus niet zelf doen. Toevallig heb ik er gister nog een vervangen bij een XC90.
Volgens mij moet dit het probleem zijn... er zijn hier vast wel mensen die dit kunnen bevestigen of verbeteren!
Volgens mij moet dit het probleem zijn... er zijn hier vast wel mensen die dit kunnen bevestigen of verbeteren!
Volvo V40 D4 R-Design || MY 2015 || Winterline || Heico dual outlet || Artio 19"
-
- Starter
Probleem is verholpen, de oplossing bij een Volvo dealer zou mij 475,-euro kosten. Dit vond ik te veel. En heb geïnformeerd bij rima , zij hadden een goede gebruikte en hebben hem erin gezet , kosten 125,-
Melding is weg , alles weer Oké .
Bedankt voor de reacties .
Groeten riny
Melding is weg , alles weer Oké .
Bedankt voor de reacties .
Groeten riny
- sbv
- 6th Gear member
Eerst eens uit(laten)lezen wat de foutmelding exact is, op basis daarvan kan je meer zeggen. Anti Skid is een redelijk royale melding die aardig wat zaken kan omvattenvolvo2012 schreef:Ik heb een xc90 en ook een probleem met anti scid melding. Is verschenen na reparatie versnellingsbak. Kan iemand mij svp op weg helpen hoe ik deze mededeling weer weg krijg? Bij voorbaat veel dank, groet Carel
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue