welkom bij de s80 klub. persoonlijk vind ik het een goede keuze om geen leren bekleding uit te zoeken. Leer staat mooi maar is niet prettig.
De kleur vind ik zeer persoonlijk.
Wat het zoekerige betreft ik heb dat ook gehad met een bepaald type toyo banden (V groeven). Met michelins eronder is dat probleem opgelost.
Nieuwe (bijna) S80 eigenaar
-
- 2nd Gear member
Er liggen al Michelin Pilot Premacy banden onder, dus daar kan het helaas niet aan liggen. Ik hoop dat de versleten draagarmrubbers de boosdoeners zijn, maar dat zal a.s. vrijdag moeten blijken.streetie schreef:welkom bij de s80 klub. persoonlijk vind ik het een goede keuze om geen leren bekleding uit te zoeken. Leer staat mooi maar is niet prettig.
De kleur vind ik zeer persoonlijk.
Wat het zoekerige betreft ik heb dat ook gehad met een bepaald type toyo banden (V groeven). Met michelins eronder is dat probleem opgelost.
- Frumpy
- 5th Gear member
Schokbrekers kunnen het ook nog zijn, maar gezien de Km. stand van jouw auto zal dat niet aan de orde zijn.
Ik had ook dat zoekerige, en na het rijden over een hobbel een kleine correctie. Sinds het vervangen van de draagarmrubbers is dat verleden tijd.
Ik had ook dat zoekerige, en na het rijden over een hobbel een kleine correctie. Sinds het vervangen van de draagarmrubbers is dat verleden tijd.