Problemen met Xenon dimlicht

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
s--mulder
2nd Gear member

Sinds een tijdje gebeurt het weleens dat de linker koplamp uitgaat. Zodra ik de lichtschakelaar overschakel naar 0 of naar de stadsverlichting en de lampen weer inschakel is het probleem verholpen.

Gisteren begon de rechter koplamp met precies hetzelfde en gisteravond toen ik in het donker bij huis wegreed gingen beide koplampen uit.

Vandaag naar het werk en tijdens het werk geen problemen ondervonden.

Op het moment dat de lichten uitvallen geeft de boordcomputer een storing van de dimlichten.

De koplampen zijn originele volvo Xenon koplampen fabrieksaf. De Xenon lampen zijn vorig jaar vervangen omdat de oude aan vervangen toe waren.

Iemand een idee wat het kan zijn of wat ik er aan kan doen?
Stefan

MY13 XC60 D5 ADW - R-Design - R-Design Plus Line - Winter Line - 18 inch Cratus
MY11 Ford S-Max 2.0 Ecoboost Titanium - Midnight Sky
MY10 V70 T6 AWD - Summum - Security Line - Driver Support Line - Mobility Line - Active Driving Line - 18 inch Ixion
MY12 V70 D3 - Limited Editon - Luxury Line - Family Line - Driver Support Line - 18 inch Ixion
MY07 V70 D5 - Edition II Sport - Black Saphire
MY05 V50 2.0D - Summum - Black Saphire
lancer
6th Gear member

Ik zou eens bij de garage langs gaan. Mogelijk is de spanning te laag. Dat kan bijvoorbeeld komen door een slechte accu. Volgens mij staat hier ook iets over in het instructieboekje, maar het kan ook zijn dat ik dat in het boekje van de S/V40 Phase II heb gezien.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”