Thijs schreef:Gha, ik doe met normale rijstijl 1200 km . Maar goed, 945i had een aardige toer gemaakt. En als je halfvol weggaat moet je dus halverwege tanken, toch?
1200km is denk ik goed voor 90 euro diesel ?
ik doe voor 90 euro 1500km :twisted: op lpg
945i schreef:En je staat 4 x te blauwbekken aan pomp dat knopje in te duwen en een wolk gas in je gezicht te krijgen...
Neuh het was zomer en maar 3x hoeven te tanken, op de juiste manier ontgrendelen en je hebt niks geen last van gas tegen je handen laat staan je gezicht
Neuh het was zomer en maar 3x hoeven te tanken, op de juiste manier ontgrendelen en je hebt niks geen last van gas tegen je handen laat staan je gezicht
En natuurlijk niet vergeten even te glimlachen bij het afrekenen...........
V70 2.4 140pk 2001 LPI ; ben nog op zoek naar een set 17 inch Canopus velgen...PM me!
Piep- en Kraak-plastic-line.
Magneti-Marelli-gasklephuis-line.
Aircocompressor-inschakelschok-line.
Sponsoring van de lokale Volvo-dealer reken ik niet tot mijn kerntaken.
Neuh het was zomer en maar 3x hoeven te tanken, op de juiste manier ontgrendelen en je hebt niks geen last van gas tegen je handen laat staan je gezicht
En natuurlijk niet vergeten even te glimlachen bij het afrekenen...........
Ja merk ook dat het zuiniger wordt als alles eens goed op temperatuur is .
Maar met stevig door gassen wil het in duitsland er ook wel doorheen.
Wat ik wel doe is aral ultimate 102 tanken , daar loopt de T5 erg lekker op en is ook zuiniger , jammer dat het hier niet verkocht wordt .
Al met al kan ik wel 600 a 700 km rijden met een tank in duitsland op de autobahn.