Mijn stoelhoes begint te slijten. Is zo'n hoes los te bestellen bij de dealer? Of bestaat zoiets niet?
Op zich niet gek na 210.000 km, maar de rest is nog zo mooi. Dus als het kan...
Wie weet dit?
(Ja, ik snap dat ik de dealer ook kan bellen, maar niet zaterdagavond om 18:22 uur.)
Stoelbekleding Data-tec
-
- Starter
Dit is gewoon te bestellen bij de dealer, maar is niet goedkoop! Ik meen dat alleen het zittingdeel al richting de 200 euro gaat. Maarja, beter duur dan niet te koop zeggen we dan maar.
Ik had het ook bij mijn V50. Het zittingdeel vertoont scheurvorming in het stuk stof op de hoek. Gelukkig liep ik bij toeval op Marktplaats tegen een complete hoezenset van een V50 aan voor heel weinig. Ook daar is het zittingdeel van de bestuurdersstoel gescheurd, maar ik kan het deel van de passagiersstoel gebruiken.
Ik moet er binnenkort, als het wat warmer is, nog mee aan de slag.
Een andere optie is om een bekleder er naar te laten kijken, maar de vraag is of ze stof hebben die in de buurt komt. En dan nog blijf je het verschil waarschijnlijk zien.
Ik had het ook bij mijn V50. Het zittingdeel vertoont scheurvorming in het stuk stof op de hoek. Gelukkig liep ik bij toeval op Marktplaats tegen een complete hoezenset van een V50 aan voor heel weinig. Ook daar is het zittingdeel van de bestuurdersstoel gescheurd, maar ik kan het deel van de passagiersstoel gebruiken.
Ik moet er binnenkort, als het wat warmer is, nog mee aan de slag.
Een andere optie is om een bekleder er naar te laten kijken, maar de vraag is of ze stof hebben die in de buurt komt. En dan nog blijf je het verschil waarschijnlijk zien.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Data tec? u is een It-ert?
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
is idd Dala tec
(keep up the good work!)
(keep up the good work!)
Volvo for life
- blue nautic
- 3rd Gear member
reparatie is wel mogelijk ,qua kosten kan ik je niets mededelen destijds afgedongen bij de aanschaf 2 jaar geleden .
v50 2.4***** black sapphire metallic-off black dala*****17"; phorbus.--04
v40 desert wind pearl 1.8 2001 (exit) 60-gv-rh
v70 nautic blue metallic 2.5 1998 (exit) tl-rt-01
v40 desert wind pearl 1.8 2001 (exit) 60-gv-rh
v70 nautic blue metallic 2.5 1998 (exit) tl-rt-01