V70/2.4D/2003 schreef:Henk kennende gaat hij daar iets aan doen. En voor de helderheid, je werkt er vlakbij. Ga eens bij Henk aan de bel en gun hem de mond, dat heeft hij zeker verdient.
Opmerking mijnerzijds: ook ik heb "ervargingen" met de dealer waar ik de mijne heb gekocht, en dat is een andere dan deze. Het verhaal delen is één, gelijk met de naam gooien zonder daarbij eerst de betreffende dealer de mond te hebben gegund is persoonlijk niet mijn ding. Moest ik even kwijt, waarvan akte.
+1
er is een mooi spreekwoord. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Ook bij ons gebeurt er wel eens iets, waardoor je denkt, "hoe bedenken ze het in godsnaam" - als leidinggevende/directie weet je hier vaak niets van af.
Als je het echter te weten komt (van de klant), kun je er iets mee.
1. probleem van de klant oplossen en hem het vertrouwen geven dat zijn klacht gegrond is en heel serieus genomen wordt.
2. de veroorzaker op zijn gedrag aanspreken om herhaling in de toekomst te voorkomen.
Met modder gooien helpt niet veel, omdat het over het algemeen niet terecht komt bij de persoon die er iets aan kan veranderen.