Hallo,
Mijn mistlampen waren kapot van mijn auto toen heb ik 2 nieuwe glazen bij elferink in enter opgehaalt. die heb ik er netjes op gekit en netjes paar dagen laten drogen en uitharden. nu keek ik eergisteren onder de auto en bleken allebei de glazen precies in het midden te zijn gebarsten. heel jammer en ben er ook niet blij mee want die mistlampen kom je niet zo ff aan. Dus nu mijn vraag kan ik dit anders oplossen met glas snijden of plexiglas? of moet ik weer op zoek naar orginelen. en hoe heeft dit kunnen knappen.
en plexiglas gaat waarschijnlijk heel erg krassen dit is vast ook geen optie.
nou ik wacht op de reacties ben heel benieuwt. vind het heel jammer van de mistlampen dus nu moet ik een oplossing hebben.
en eronder heen halen is geen optie wil ze eronder hebben maar niet kapot. :roll:
mvg mike
mistlampglazen
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
Als je de glazen erin hebt gekit met keihard uithardend spul dan heeft het glas geen speling om uit te zetten en te krimpen bij temp. wisselingen en barst het. De lampen worden bloedheet en het glas reageerd daarop. Je moet het glas er daarom inlijmen met een flexibel blijvende kit.
Een andere optie dan origineel glas om te monteren zou ik niet zo kunnen bedenken.
Een andere optie dan origineel glas om te monteren zou ik niet zo kunnen bedenken.
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
oke dus de volgende glazen niet met montage kit maar met ruitenkit ofzo? het moet natuurlijk wel blijven zitten.
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Phase 2 weet ik zo niet. Weet wel bij phase 1 heb je eenmpaar wat met klemmetjes vast zit net als de koplamp en een paar wat vast is gekitt. Maar phase 2 kun je nog wel makkelijker aan komen dan phase 1.
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991