Dit model (nee niet de looks) lijkt wel net zoiets als dat audi heeft met de a3, een tussen hangsel van een station / coupe
topper

De achterkant had net zo goed van de nieuwe Hyundai i20 geweest kunnen zijn, met die "deuk" zo naar binnen...casper schreef:Nogmaals : toon de Hyundai-gelijkenissen dan maar eens aan. Ik zie ze niet.sbv schreef:Jammer dat de achterkant er als een Hyundai uit ziet, verder hoop ik dat er meer plek is om te zitten dan een C30/V50
De eerste met een deuk op die plaats was de BMW 1.Bart schreef:
De achterkant had net zo goed van de nieuwe Hyundai i20 geweest kunnen zijn, met die "deuk" zo naar binnen...
Niet om het een of het ander, maar ik mag hem toch gewoon niet mooi vinden? Ik maak een vergelijking met een auto waaraan deze nieuwe Volvo mij als eerste herinnert, in dit geval een Hyundai.casper schreef:De eerste met een deuk op die plaats was de BMW 1.Bart schreef:
De achterkant had net zo goed van de nieuwe Hyundai i20 geweest kunnen zijn, met die "deuk" zo naar binnen...
Daar heeft Hyundai dit van gekopieerd, was trouwens dezelfde ontwerper.
Niks Koreaans dus van oorsprong maar wel Duits, als je dan toch de vergelijking wil maken.
Volgens mij is er nog niks bekend over een prijs, wat had jij zelf in gedachte?beschuitfluiter schreef:volgens de oom van een collega van me, die Volvo Dealers is, wordt de vanafprijs ~28k overigens... das wel wat forser dan ik had gehoopt
V50 had indertijd een vanafprijs van 24k geloof ik, dus 25k had ik in gedachten omdat ie kleiner is dan V50 vond ik dat realistisch gezien inflatie e.d.Paul schreef:Volgens mij is er nog niks bekend over een prijs, wat had jij zelf in gedachte?beschuitfluiter schreef:volgens de oom van een collega van me, die Volvo Dealers is, wordt de vanafprijs ~28k overigens... das wel wat forser dan ik had gehoopt
Zeker. Ik sluit me bij Bart aan.Paul schreef:Je mag hem zeker niet mooi vinden Bart!
En dat mag ookPaul schreef:Maar ik vind hem geweldig!
Duidelijk!The Volvoboy schreef:Ik vind het een prachtige auto! Moest even wennen aan de achterkant, maar vind het toch errug dik!
@Hakan: Kijk nog eens goed, op het zilveren vlakje van de draaiknoppen staat links 'AIR' en rechts 'TEMP' en daar hebben ze een blauw en een rood vlakje bij gedaan zodat je kunt zien welke kant je op moet draaien voor een hogere of lagere temperatuur. Geen stoelventilatie dus
Je onderschat de mensen nogal.isomo schreef:Ben wel eens benieuwd naar de uitslag van volgende test :
ontdoe de V40 van alle mogelijke logo's die naar volvo verwijzen.
Enqueteer een hondertal personen (volvo forumleden uitgesloten uiteraard!)op basis van de hierboven verschenen foto's met de vraag : "van welk merk is dit nieuwe model" :
U kan kiezen tussen :
* Nieuwe Hyundai I30
* Nieuwe Kia Ceed
* Nieuwe volvo
* Nieuwe Ford Focus
Ben echt benieuwd hoevelen in dit ontwerp een volvo kunnen ontdekken!
Behoudens je eventueel het (wellicht) duits prijskaartje (BMW 1, Audi A3) nog vermeldt bij dit koreaans ontwerp zou er wel eens een enkeling kunnen tussenzitten met het juiste antwoord....
Ben alleszins benieuwd naar de uitslag!
Dergelijk gebrek aan idintiteit had ik niet bij de nieuwe BMW1 en 3,ook niet bij de Audi A1 en nieuwe A3, en nog minder bij de S60/V60.
Je test slaat nergens op want diegenen die jij zou ondervragen kennen de nieuwe Kia Ceed niet, noch de I30, etc...isomo schreef:Casper, je bent voor 300% en meer een forum-adept .
Ik apprecieer je mening, maar eigenlijk mocht je derhalve aan deze test niet deelnemen