Uhm, inzicht?Nog nooit een ongeluk veroorzaakt of gehad. Plus het feit dat ik niemand heb om voor thuis te komen, dus kan wat extra risico's nemen.
Je bent met recht een A-sociale... alleen op de wereld, net zoals... Remy...
Joost.
Uhm, inzicht?Nog nooit een ongeluk veroorzaakt of gehad. Plus het feit dat ik niemand heb om voor thuis te komen, dus kan wat extra risico's nemen.
Paul schreef:Ja zat ook te lezen van wie alleen op de wereld was.
Wat een verhaal joh, maar ik denk dat je met zo'n rijgedrag ook niet in een Volvo veilig bent hoor...
En er is niks mis met een Peugeot!!
inzicht heb ik ook wel. Nog nooit een ongeluk veroorzaakt of gehad. Plus het feit dat ik niemand heb om voor thuis te komen, dus kan wat extra risico's nemen.
Het is helaas druk op de Nederlandse snelwegen, en mijn ervaring is dat bumperkleven helpt.
Jij bent echt extreem naief, eigenlijk gewoon dom. Ik denk dat jij het pas gaat snappen als het echt een keer fout gaat en ik hoop niet dat je dan 1 van mijn familieleden meeneemt.Dat ik 'asociaal' rij betekend niet gelijk dat ik andere mensen in gevaar breng.
](*,)menjo schreef:inzicht heb ik ook wel. Nog nooit een ongeluk veroorzaakt of gehad. Plus het feit dat ik niemand heb om voor thuis te komen, dus kan wat extra risico's nemen.Het is helaas druk op de Nederlandse snelwegen, en mijn ervaring is dat bumperkleven helpt.Jij bent echt extreem naief, eigenlijk gewoon dom. Ik denk dat jij het pas gaat snappen als het echt een keer fout gaat en ik hoop niet dat je dan 1 van mijn familieleden meeneemt.Dat ik 'asociaal' rij betekend niet gelijk dat ik andere mensen in gevaar breng.
En ik denk niet dat mensen hier sarcastisch zijn, ze menen het gewoon.
Ik zal even proberen een kaartje te downloaden met de dichtstbijzijnde bomen..... recht erop is doorgaans het effectiefst.ps-amazon schreef:niet te geloven, mensen als een Remy W mogen van mij een hele dikke boom tegenkomen.....
Voor iemand die jong en onbesuist is is "de doodstraf" natuurlijk buitenproportioneel, alleen realiseert hij zichReitse schreef:Jongens rustig maar. Remy is nog wat jong en onbesuisd maar ook weer niet iemand die je tegen een boom wenst. En zoals hij al zegt, in de nacht komt hij weinig ander verkeer tegen dus de kans dat hij een ander een vriendschappelijk tikje gaat geven is niet zo enorm groot... En tot slot, hoe was het ook weer met splinters, balken en ogen??