Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw op het forum en ik heb mijn eerste Volvo besteld. Ik twijfelde tussen een Passat Highline executive of een Volvo V60. Heb toch gekozen voor de looks in plaats van de opties. Het is een Volvo V60 T3 R-design geworden met aluminium dakrelingen, business pack pro, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel het interieur standaard r-design maar dan met de zwarte accenten. Exterieur kleur is Caspian blue.
De rede dat het een T3 is geworden is de bijtelling. Misschien dat ze bij polestar de motor nog een keer aanpakken..
Ik kan niet wachten tot hij er is.
Is er iemand die overigens fotoos heeft van deze combinatie. Ik heb de kleur in het echt gezien op een S60 R-design maar nog niet op een V60 R-design.
Ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Hij is besteld mijn eerste volvo
-
- 1st Gear member
Welkom,
Ik heb zelf gisteren een Zwarte R design besteld. Veel plezier met het wachten.
Ik heb zelf gisteren een Zwarte R design besteld. Veel plezier met het wachten.
V60 R-Design T3 in Sapphire Black met winter line, family line, afneembare trekhaak, chrome dakrails en sunroof. Winterset 17 inch Balder met Continental
-
- 2nd Gear member
Hallo Bolleke, gezien je leverdatum denk ik dat het bij mij dezelfde rede is. De wijziging in de bijtelling.
Ik heb nu nog een audi a3 die loopt tot 1 september. Maar van de leasemaatschappij mag ik deze teruggeven voor 30-6 zonder extra kosten. Dit omdat de regeltjes gaan veranderen. Goed geregeld toch.
Ik heb nu nog een audi a3 die loopt tot 1 september. Maar van de leasemaatschappij mag ik deze teruggeven voor 30-6 zonder extra kosten. Dit omdat de regeltjes gaan veranderen. Goed geregeld toch.
- Ireentje
- 5th Gear member
Gefeliciteerd met je mooie keuze,
Zal vast een mooie combinatie worden. We zijn benieuwd naar de foto's en tot die tijd is het alleen maar wachten...
Zal vast een mooie combinatie worden. We zijn benieuwd naar de foto's en tot die tijd is het alleen maar wachten...
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
- Paul
- Geartronic member
Ohw die is mooi zeg!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 4th Gear member
Caspian Blue is erg mooi. Ben erg tevreden met mijn Electric Silver, maar als er een volgende V60 komt, dan waarschijnlijk een Caspian Blue. Als Volvo de vijfcilinder benzinemotoren uit de V40 nu ook gaat leveren in de V60, kon dat moment zo maar eens dichtbij komen :
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
- Paul
- Geartronic member
Zo'n blauwe Ocean Race met die R bumper, ik vind het echt fantastisch!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
- selur
- 2nd Gear member
Het is een andere kleur, or is wat lichter, maar wereldschokkend is het verschil niet vind ik
2011 (MY12) S60 D3 GT Kinetic Vibrant Copper Winterl, DSL, BPPro, schuifdak, 18";Freja, Styling Kit, Urbane Wood, leer, autom. dim. binnensp., stuur met alu, achterspoiler, chroomlijsten
Volvo C30 1.6 Advantage 2008
Ford Mondeo 5drs Titanium S-pack 2008
Opel Signum Cosmo 2005
Renalut Laguna GT Privilege 2002
Seat Leon Sport 2001
Seat Cordoba Vario SXE 1999
Seat Ibiza 1.8 GLXi 1993
Lancia Dedra i.e. 1991
Seat Toledo CL 1992
Volvo C30 1.6 Advantage 2008
Ford Mondeo 5drs Titanium S-pack 2008
Opel Signum Cosmo 2005
Renalut Laguna GT Privilege 2002
Seat Leon Sport 2001
Seat Cordoba Vario SXE 1999
Seat Ibiza 1.8 GLXi 1993
Lancia Dedra i.e. 1991
Seat Toledo CL 1992
- remmm
- 5th Gear member
Scheelt inderdaad heel weinig Caspian is ietsje paarser... Ocean is ook donkerblauw. Als hij iets feller blauw was geweest dan had ik hem wellicht wel genomen. Staat ook in de persberichten dat de T5 een 5-cilinder gaat worden? Het lijkt mij zo vreemd dat ze toch weer naar 5-cilinder gaan. Ik juich het wel toePatEvTe schreef:Ik kan het niet helemaal meer volgen maar is caspian blue hetzelfde als de ocean race blue ? Volgens mij is de ocean race veel meer blauw.

-
- 2nd Gear member
Weet iemand misschien nog leuke tips voor bijvoorbeeld het navigatiesysteem ik heb het business pack pro. Is er misschien een digitale handleiding al ergens aanwezig op het forum. Zo ik kan kijken wat de mogelijkheden zijn. Of misschien wel van de gehele v60. Ik heb gezien tijdens de testrit dat je echt heel veel dingen in kan stellen. Klopt het dat je dvd kan kijken of moet je dan dat andere systeem hebben. De premium of is er ook een andere mogelijkheid. Vrijschakelen net zoals bij audi en volkswagen !
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Hier kan je alle handleidingen downloaden.
http://www.volvocars.com/nl/sales-servi ... ingen.aspx
DVD spelen lukt op mijn XC60 met HP audio ook, maar zodra je 8km/u rijdt wordt het beeld zwart (veligheid)
http://www.volvocars.com/nl/sales-servi ... ingen.aspx
DVD spelen lukt op mijn XC60 met HP audio ook, maar zodra je 8km/u rijdt wordt het beeld zwart (veligheid)
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 2nd Gear member
Thnkx. Ik heb ze al gevonden. Mooi nu nog op zoek naar een vrijschakeling om te kunnen kijken tijdens het rijden.
Zijn er overigens nog verborgen systemen die ze bij de dealer aan kunnen zetten op zo'n V60. Of dat de spiegel kantelt als je hem in zijn achteruit zet. Bijvoorbeeld dat het licht altijd op de lichtstand kan staan en dat je de knop niet terug op 0 moet zetten als je de motor afzet. Of is dit standaard ?
Met andere woorden heeft iemand tips over verborgen systeem aanpassingen die niet standaard zijn. De rede dat ik dit vraag is omdat bij mijn huidige audi er wel heel veel aan te passen was. Deuren op slot en automatisch open boven en onder bepaalde snelheid. Die lichtknop functie. Coming home functie etc.
Zijn er overigens nog verborgen systemen die ze bij de dealer aan kunnen zetten op zo'n V60. Of dat de spiegel kantelt als je hem in zijn achteruit zet. Bijvoorbeeld dat het licht altijd op de lichtstand kan staan en dat je de knop niet terug op 0 moet zetten als je de motor afzet. Of is dit standaard ?
Met andere woorden heeft iemand tips over verborgen systeem aanpassingen die niet standaard zijn. De rede dat ik dit vraag is omdat bij mijn huidige audi er wel heel veel aan te passen was. Deuren op slot en automatisch open boven en onder bepaalde snelheid. Die lichtknop functie. Coming home functie etc.
-
- 1st Gear member
Zo he, wat je vraagt ligt in de basis wat voor een uitvoering je gaat nemen.
Als je de meest uitgebreide neemt dan zullen de "verborgen" dingetjes standaard zijn.
Heb nu een S60 als voorloop auto, wachtende op mijn V60 maar vind tot nu toe de navigatie en sensus syteem niet echt top, en zeker niet vooruitstrevend, eerder achteruitgang tov andere.
Kom vanuit een Insignia van 3 jaar oud met veel meer mogelijkheden en 100x makkelijker te vinden en in te stellen.
Insignia was ook gewoon een business uitvoering.
Maar ja alles wendt hoop ik
Als je de meest uitgebreide neemt dan zullen de "verborgen" dingetjes standaard zijn.
Heb nu een S60 als voorloop auto, wachtende op mijn V60 maar vind tot nu toe de navigatie en sensus syteem niet echt top, en zeker niet vooruitstrevend, eerder achteruitgang tov andere.
Kom vanuit een Insignia van 3 jaar oud met veel meer mogelijkheden en 100x makkelijker te vinden en in te stellen.
Insignia was ook gewoon een business uitvoering.
Maar ja alles wendt hoop ik
-
- 1st Gear member
Klopt idd ikheb bewust gekozen voor een 20% bijtelling ipv een dikke dure bak tegen 25%PatEvTe schreef:Hallo Bolleke, gezien je leverdatum denk ik dat het bij mij dezelfde rede is. De wijziging in de bijtelling.
V60 R-Design T3 in Sapphire Black met winter line, family line, afneembare trekhaak, chrome dakrails en sunroof. Winterset 17 inch Balder met Continental
-
- 1st Gear member
Je komt zeker uit een Audi of va gezien je vragen hahahahahah want je steld vragen over instellingen die je op deze wijze kunt aanpassen bij bv AudiPatEvTe schreef:Thnkx. Ik heb ze al gevonden. Mooi nu nog op zoek naar een vrijschakeling om te kunnen kijken tijdens het rijden.
Maar je zal geen spijt hebben van je keuze.
-
- 2nd Gear member
Mmmmm ik heb ook een insignia gehad na 9 maanden was ik hem zo beu dat ik hem terug kon brengen naar de leasemaatschappij. Dit vanwege de zeer vele elektrische storingen. Maar daar hadden we het niet over. Zo zie je maar dat het ook mee moet zitten. Overigens vondt ik in de insignia de navigatie en geluid helemaal niks. Had de dvd800 en een tomtom. Dus ben nu wel heel benieuwd naar de navigatie van de volvo. Ik heb hem alleen nog maar geprobeerd toen ik de v60 een dagje mee had gekregen voor een testrit. Maar in de insignia had je overigens ook een "geheim" menu waarbij je de motortemperatuur digitaal uit kon lezen de juiste accuspanning, de snelheid digitaal op je middenscherm etc.