Vanmorgen op linkerbaan een erg agressief Ford Fiesta rijdertje dat alles op zijn pad opduwde, en zich overal langs wurmde, en dan denk je wel eens, waar zijn "ze" als je ze "nodig" hebt?
Maar god bestaat :evil: ..... hij rijdt in een witte S60 met oranjeroze strepen en heeft een bordje: "politie volgen" :evil: :evil:
soms ben je blij als je ze ziet
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
- Battlecruiser
- 8th Gear member
En? Heeft de witte God die Fiëstapiloot een bonnenfeestje bezorgd?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Geen harde bewijzen van gezien maar als je je zo asociaal gedraagt maak je een serieuze kans.Battlecruiser S80 schreef:En? Heeft de witte God die Fiëstapiloot een bonnenfeestje bezorgd?
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Zag gisteren trouwens net zo'n drammende kl%^$#^tz#k bij druk verkeer telkens achter elke volgende auto 2 meter erachter blijven rijden.
Als de ander alleen al een beetje gas mindert, moet zo'n idioot hard remmen. Was natuurlijk weer een Mondeo-lease-vertegenwoordigersauto.
Ondanks alle voorlichting op TV en de hoge boete, lijkt het wel of het bumperkleven alleen maar toeneemt. Vooral in de spits is het op de linkerbanen eigenlijk alleen maar hectisch. Geen wonder dat er dagelijks talrijke kopstaart-botsingen zijn in NL.
Ik heb de indruk dat de kans om er een boete voor te krijgen bijna nihil is, dat zal het wel zijn...
Als de ander alleen al een beetje gas mindert, moet zo'n idioot hard remmen. Was natuurlijk weer een Mondeo-lease-vertegenwoordigersauto.
Ondanks alle voorlichting op TV en de hoge boete, lijkt het wel of het bumperkleven alleen maar toeneemt. Vooral in de spits is het op de linkerbanen eigenlijk alleen maar hectisch. Geen wonder dat er dagelijks talrijke kopstaart-botsingen zijn in NL.
Ik heb de indruk dat de kans om er een boete voor te krijgen bijna nihil is, dat zal het wel zijn...
Volvo Rules the Road
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Deze aso zat er steeds op behoorlijk minder dan 1 meter achter, en dan ook met 2 wielen over de linker doorgetrokken streep, dat wordt geen vermanend gesprek dat kan je zomaar iets van € 400,-- gaan kosten.Battlecruiser S80 schreef:Zag gisteren trouwens net zo'n drammende kl%^$#^tz#k bij druk verkeer telkens achter elke volgende auto 2 meter erachter blijven rijden.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
En terecht voor zo'n holbewoner!
Volvo Rules the Road
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Even stigmatiseren...had ie een petje op?
Voelde zich vast een hele pief in z'n fiesta. haha..de sukkel..
Leuker wordt het nog als jij daar met je gezin op de achterbank in een situatie komt waarin zo'n aso het nodig vindt om alles wat je dierbaar is in gevaar te brengen :xcensoredx:
Ik weet niet wat ik erger vindt...zulke lui of die met een slok op achter het stuur kruipen...bah...

Voelde zich vast een hele pief in z'n fiesta. haha..de sukkel..
Leuker wordt het nog als jij daar met je gezin op de achterbank in een situatie komt waarin zo'n aso het nodig vindt om alles wat je dierbaar is in gevaar te brengen :xcensoredx:
Ik weet niet wat ik erger vindt...zulke lui of die met een slok op achter het stuur kruipen...bah...
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Dat zijn idd de allerirritantste 

Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- tommytommy
- 4th Gear member
Binnekort een hoop witte Volvo S60`s op de markt..ik hoorde dat ze eruit gaan bij de politie.
mvg Tommy
mvg Tommy
- Paul
- Geartronic member
Dat weet jij dan ook snel, geloof dat afgelopen 2 jaar al geen S60 is gekocht door de KLPD en dat het alleen maar V70's zijn. Nog niet opgevallen?
Er rijden bij de KLPD hier nog een aantal S60's maar die vertrekken inderdaad allemaal snel voor een V70
Er rijden bij de KLPD hier nog een aantal S60's maar die vertrekken inderdaad allemaal snel voor een V70
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra