S60 DRIVe Flamenco Red - verkocht!
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
kamikaze, ik zal dit morgen even voor je uitproberen.
Olson, ja.
Maar blijkbaar is het niet duidelijk genoeg. Als ik zin heb zal ik wel wat nieuws uploaden.
Olson, ja.

- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Over 1.5 week heeft de S60 zijn 60.000 km beurt. Er is nog steeds een beetje windgeruis. De koelvin van de motor heeft een paar keer zitten nadraaien. Dit terwijl de rit helemaal niet zwaar was voor de motor. Zelfs nadat de motor een half uurtje was afgekoeld, en na een rit van 500 meter de motor weer uitgezet, bleef die nog steeds koelen. Het Sensus systeem heeft bij mijn vader een paar keer vastgelopen. Dealer was er van op de hoogte, vanwege dezelfde klachten van andere bestuurders over de software versie 09F5. Volgens mij was dit het lijstje dit keer. In het begin is ons lijstje vaak lang, maar nu zijn de meeste punten wel opgelost.
Vandaag de S60 weer gewassen. Daarna gelijk een familielid uit Schiphol opgehaald. Bezoek uit Turkije zeg maar
En om het helemaal compleet te maken, foto's!

Vandaag de S60 weer gewassen. Daarna gelijk een familielid uit Schiphol opgehaald. Bezoek uit Turkije zeg maar

En om het helemaal compleet te maken, foto's!

- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Contacteer:
Wat heb je daar nou voor spannends weg zitten knippen 

Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Niets interessant!Laguna-S60 schreef:Wat heb je daar nou voor spannends weg zitten knippen
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Dankje. Ik heb de S60 nog geen geslacht gegeven, welke past het meest erbij?rvo033467 schreef:Hij ziet er weer gelikt uit :thumbleft: (of is het een zij..?)
- dutchlimits
- 5th Gear member
Een hij.
Hij's niet roze maar rood 

RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Net de winterbanden laten omwisselen. Is de auto net klaar, komt er een mooie blauwe V70 met caravan naast ons parkeren. Tip: forumsticker op de achterruit!
Maandag heeft de auto zijn 60.000km beurt.

Maandag heeft de auto zijn 60.000km beurt.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Wie heeft dit bedacht? Volgens mij een ontwerpfout....

Morgen maar even melden dan.

Morgen maar even melden dan.
ik vat hem niet - je bedoelt dat er aan de ene kant een paar gaatjes in zitten?
Trouwens haal nog even een tandenborsteltje door de naadjes om de restanten was weg te halen
Trouwens haal nog even een tandenborsteltje door de naadjes om de restanten was weg te halen

- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Ja.. die gaatjes. Dat kan toch niet. Daarachter zit een wit gespoten onderdeel van de auto en dat zie je. Vreemd dat het mij niet eerder is opgevallen.
Heb wat oude foto's terug gekeken, handig want dat zijn er zo'n 200, en daar zitten ze ook. Zelfs toen die net uit de fabriek kwam.
Er zitten her en der nog waxresten.. heb vandaag (na ong. 5 maanden) de meeste weggehaald
Edit: ik zie net hier dat deze het ook heeft.
Heb wat oude foto's terug gekeken, handig want dat zijn er zo'n 200, en daar zitten ze ook. Zelfs toen die net uit de fabriek kwam.
Er zitten her en der nog waxresten.. heb vandaag (na ong. 5 maanden) de meeste weggehaald

Edit: ik zie net hier dat deze het ook heeft.
kan volgens mij te maken hebben met de stuurbekrachtiging. Dat was volgens mij ook de reden dat er op een gegeven moment geen mistlampen meer gemonteerd werden (was geen ruimte meer voor).
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Ik zal het morgen eens vragen.. het is mij tot nu toe niet opgevallen, het kan niet zo heel veel kwaad, maar als je het eenmaal ziet, blijf je het zien. De R-design decoratieve frame heeft geen gaten, dus waarom hier wel?
- remmm
- 5th Gear member
Hakan net even je vader zijn bolide bekeken. Erg fraai... Mooie combi zo het rode met het grijs en goed doorgetrokken. Ik zag vanmiddag toevallig ook de gaatjes. Ik had nog niet gezien echter dat de andere kant dicht was. Zal morgen eens kijken ?
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Dankje! Ben benieuwd wat de dealer over die gaatjes gaat zeggen. Maar als meerderen het hebben, lijkt mij dat Volvo daar wel een reden voor heeft.remmm schreef:Hakan net even je vader zijn bolide bekeken. Erg fraai... Mooie combi zo het rode met het grijs en goed doorgetrokken. Ik zag vanmiddag toevallig ook de gaatjes. Ik had nog niet gezien echter dat de andere kant dicht was. Zal morgen eens kijken ?
Ik heb veel foto's in dit topic staan, indien interesse

- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Net wat beter gekeken, maar volgens mij is die daar ook open. Valt alleen minder op.nossy schreef:Is denk ik inderdaad een koeling voor de stuurbekrachtiging!
volgens mij is het bij de R-design ook open de linkse zijde!
- remmm
- 5th Gear member
Daar staan heel wat meer foto's. Fraai ook met interieurkleur en helaas ook wat wijzer geworden. Ontgrendelingsknop aan de passagierskant is dus een optie
stik daar ben ik nu dus te laat voor. Wat een armoe zeg maar aan 1 kant kunnen ontgrendelen. Dat ben ik niet gewend van andere merken. Mijn v50 had het ook bedacht ik mij toen opeens. Helemaal niet aan gedacht dat het een optie zou zijn. Net zoals approach en follow me home. Ik had gehoopt dat die xenon lampjes vanzelf zouden branden...

- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Follow me home kan je als het goed is aanzetten door de grootlicht schakelaar naar je toe te trekken als je de motor hebt uitgeschakeld. Je kunt de duur hiervan instellen via het Sensus systeem.