Eindelijk probleem opgelost ( sinds nov. al weer ) !!!
( brst.tank werd constant vacuumgezogen waardoor steeds de brst.toevoer werd afgesloten vd brst.pomp omdat de brandstof geen kant op kon nadat de tank volgetankt was )
Probleem lag in de elektrische aansturing vd Evap (niet de klep zelf )
Collega op het 't werk heeft dit gelukkig verholpen.
Wel gek dat volvo Svala dit niet heeft kunnen oplossen. Hier snap ik helemaal niks van. Ach ja, zo is er bij meerdere bedrijven wel iets.
Wat een heerlijk gevoel om de auto gewoon vol te tanken en weer probleemloos te kunnen rijden ! Vooral voor mijn vrouw om de kleine te vervoeren ( en zeker nu met de tweede op komst ! )
Ik wil iedereen alsnog bedanken voor de goede hulp op dit forum !
Greetz :onfire:
bij warme motor hikken en inhouden tussen 2000 a 3000rpm
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 287
- Lid geworden op: 29.06.2009 - 21:50
- Locatie: Zuid Holland
In bezit :
Volvo S60 2.4 aut. drivers edition II, high performance audio + rti, 18"dezent tx, xenon, imola sportleder.
Suzuki Swift Shogun 17"piano black spaak wheels, pianolak dakspoiler, pianolak a-stylen, sierstuk. ( auto vrouw )
Niet meer in bezit :
Volvo S60 2.4 BSR intro edition, high performance audio, tethys 17"+ Heico Volution X 17".
Volvo V40 1.8 Phase II Dynamic+Spoiler-line. 2002 climate controle, cruise-controle, org.bassbox, HU-655 audio, blokgrille, xenon, roofrail, summer 17"; Bellini multiespaak wheels, Winter: 15' Orbit . ( auto vrouw )
Volvo S60 2.4 aut. drivers edition II, high performance audio + rti, 18"dezent tx, xenon, imola sportleder.
Suzuki Swift Shogun 17"piano black spaak wheels, pianolak dakspoiler, pianolak a-stylen, sierstuk. ( auto vrouw )
Niet meer in bezit :
Volvo S60 2.4 BSR intro edition, high performance audio, tethys 17"+ Heico Volution X 17".
Volvo V40 1.8 Phase II Dynamic+Spoiler-line. 2002 climate controle, cruise-controle, org.bassbox, HU-655 audio, blokgrille, xenon, roofrail, summer 17"; Bellini multiespaak wheels, Winter: 15' Orbit . ( auto vrouw )
- Pantagorian
- 2nd Gear member
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 22.01.2011 - 23:18
- Locatie: Apeldoorn
Argh, vervelend...
Heb wel een beetje een raar idee over je volvo garage..
Waar is de tijd dat auto's niet uitgelezen werden en gewoon op de weg werden getest? Die problemen werden wel vaak opgelost. Ok, het duurt weliswaar langer en word het er niet goedkoper van, je hebt vaak wel betere monteurs die het probleem kunnen localiseren / oplossen.
Tegenwoordig computer eraan, computer zegt nee, jammer dan...
gewoon repareren monteurs!
Heb wel een beetje een raar idee over je volvo garage..
Waar is de tijd dat auto's niet uitgelezen werden en gewoon op de weg werden getest? Die problemen werden wel vaak opgelost. Ok, het duurt weliswaar langer en word het er niet goedkoper van, je hebt vaak wel betere monteurs die het probleem kunnen localiseren / oplossen.
Tegenwoordig computer eraan, computer zegt nee, jammer dan...
gewoon repareren monteurs!
Nu: Volvo S40 1.8i 16v 1996, ca 188.000.
Vorige: Volvo 440 1.6i 1996, 110.000.
Vorige: Volvo 440 1.6i 1996, 110.000.