Wat een mooie auto ! Blij met die koplampen ! Ik vond de versies van de S/V60 en XC60 ook heel mooi, maar hoop dat de updates van die auto (xc60 first I guess) de koplampen van deze auto krijgen, met kleine aanpassingen.
De nieuwe instrumenten zijn erg mooi ! Top dat je de kleur kunt aanpassen (rood/bruin/soort blauw)
Uitlaten vind ik wel mooi onder een auto, laat toch een soort sportiviteit zien. Volvo heeft dit naar mijn mening nooit echt kunnen oppakken, al ziet het er bij de R-design modellen netjes uit.. Toch vind ik dat ze hier van Audi nog veel kunnen leren, die de uitlaten erg netjes en dik in de bumper verwerken.
Ik vond de V40 van in het begin reeds mooi, maar begin hem mooier te vinden met de dag. Het interieur is weer evenwichtig en de buitenkant mag er ook zijn.
waar dan? loop te zoeken en te zoeken en te zoeken en... Nou ja joe ket te pojnt
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Ik vind de prijzen prima te doen, met uitzondering van de T5 . Wat heb ik toch een hekel aan die stomme co2 taks . Ik moet er nog even heel erg goed over nadenken of die 5-cilinder roffel me € 8.400,- extra waard is....