Auto rijdt heerlijk, gelijk stoelverwarming aangezet

Verbazingwekkend goed. Ik vind ze mooier dan gedacht. Ze zien er echt anders uit dan affabriek. Dit komt inderdaad al meer richting de pijpjes van de R-design. Helemaal tevreden mee zo.dutchlimits schreef:En hoe bevalt je uitlaat? (sierstukjes)
Niets mis met de velgen hoor, die zijn erg mooi. Maar normaliter zie ik deze velgen onder een V70 of S80.V50 R schreef:Velgen vind ik juist wel chique, zeker in combi met de auto?rsnhakan schreef:Veel plezier ermee. Of deze velgen zo geslaagd zijn onder een V60 weet ik niet, maar als jij ze mooi vindt is het prima!
Heb de mijne ook laten tinten vandaag. Zal morgen wel even een foto maken voor een impressiepgonggrijp schreef:Mooie bak, ik hou wel van basic, niet te veel tierelantijntjes, die de mooie lijnen van deze auto verstoren. Ik heb een D3 Geartronic met dezelfde dubbele uitlaatpijpjes, echt vet.
Ik meen op de foto's te zien dat de achterste ramen getint zijn. Is dat het geval? Ik laat de mijne komende week tinten met Llumar folie. Alle ruiten achter de voorportieren met vrij donkere folie (21% lichtdoorlatend, 48% warmtewerend, >99% UV-werend), deze komt het dichtst bij de originele tinting van Volvo. Alle andere ruiten voor (incl. de voorruit die moet worden vervangen i.v.m. schade) worden voorzien van heldere folie (55% lichtdoorlatend, 34 % warmtewerend, >99% UV-werend), die het contrast behoorlijk verbeteren. Op de voorruit wordt wel een donkere band aangebracht tegen laagstaande zo. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Ramen zijn niet getint. Ik heb overal Sunblinds. Grapje had ik ook op mijn v50 en vond het erg makkelijk zeker als het er een keer uit moest ofzo... Lijkt getinte ramen maar zijn het nietpgonggrijp schreef:Mooie bak, ik hou wel van basic, niet te veel tierelantijntjes, die de mooie lijnen van deze auto verstoren. Ik heb een D3 Geartronic met dezelfde dubbele uitlaatpijpjes, echt vet.
Ik meen op de foto's te zien dat de achterste ramen getint zijn. Is dat het geval? Ik laat de mijne komende week tinten met Llumar folie. Alle ruiten achter de voorportieren met vrij donkere folie (21% lichtdoorlatend, 48% warmtewerend, >99% UV-werend), deze komt het dichtst bij de originele tinting van Volvo. Alle andere ruiten voor (incl. de voorruit die moet worden vervangen i.v.m. schade) worden voorzien van heldere folie (55% lichtdoorlatend, 34 % warmtewerend, >99% UV-werend), die het contrast behoorlijk verbeteren. Op de voorruit wordt wel een donkere band aangebracht tegen laagstaande zo. Ik ben benieuwd naar het resultaat.