Navi/ bellen/ Ipod

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Steven Volvo
3rd Gear member

Hallo allemaal,

Sinds enige maanden hebben we een v70/2002 en zijn daar erg tevreden mee. Audio is goed met een HU605, echt prima meer dan genoeg/kwaliteit geluid.

Echter, ik overweeg:
- iets van navigatie
- bellen (iets van parrot?)
- een Ipod/USB aansluiting voor wat langere vakantieritten.

Ik heb al wat gezocht op het forum en ook op internet maar zie door de bomen eigenlijk het bos niet. Als iemand een link weet naar een vergelijkbaar topic, dan is dat ook goed natuurlijk!

Zou iemand mij een tip of richting kunnen geven waar ik zou kunnen kijken. En, moet ik voor minimale kosten eerder aan honderden euros denken of echt richting 1000 (ik snap dat sky is the limit..).

Alvast bedankt voor een tip/richting.

groet,
steven
V60 T6 MY25
V60 T6 Recharge 2020
V70 - 2.5T - 2005 - 180kkm
V70 - 2.0T - 2002 - Duitser R.I.P.
dukcer
2nd Gear member

Ik zou zeggen, kijk hier eens: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... blue+power

Te koop bij Volvotech.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Hi Steven,

De sky is inderdaad de limit natuurlijk.
Voor Euro 1000,= heb je de beste oplossingen bij elkaar.
RTI-a-like navigatie (dus in-dash zakkende unit)
iMIV iPod adapter
Bluetooth carkit

Nou zijn er nogal wat vragen die maken dat we wellicht anders zouden adviseren wellicht; kun je ons foto van je dash emailen?"
Wat voor telefoon heb je?

Groet!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Steven Volvo
3rd Gear member

Haha, daar was ik al bang voor natuurlijk :D Ik had die add al wel gezien, maar het leek me wat té voor mij. €1000 gaat het zeker niet worden.

Ik heb een Blackberry Bold (zo'n klein ding). Hoop dat dit zo'n gangbaar ding is dat het wel met alles kan communiceren....toch?

Van Parrot zag ik de Asteroid (ca. €300), alleen moet ik dan die HU605 eruit mikken en de gevolgen daarvan overzie ik niet zo geod....ik vrees dat ik m'n CD-speler kwijt ben?

Mag ik van de Asteroid een equivalent geluid verwachten?

Heeft iemand daar ervaring mee?

groet,
Steven
V60 T6 MY25
V60 T6 Recharge 2020
V70 - 2.5T - 2005 - 180kkm
V70 - 2.0T - 2002 - Duitser R.I.P.
Oceanracer
Geartronic member

Als je tevreden bent met je radio, zou ik die lekker laten zitten.

Ik heb zelf een TomTom 1005 ingebouwd en die heeft een zeer goede bluetooth telefoonfunctie. Plus dat die TomTom echt goed is. Kost overal zo'n € 350,00, maar kan ook nog wel wat vanaf.

Verder heb ik net een iMIV aangeschaft voor muziek van mijn iPhone. Kost zo'n € 200,00.

Dan ben je voor de helft klaar, moet je alleen nog een iPod op Marktplaats scoren.

Geen losse draden:
Afbeelding

En in één handomdraai te verwijderen:
Afbeelding
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”