Ik heb een Cowon J3 mp3 speler, die ik eigenlijk alleen maar voor muziek gebruik in de bus. Oordopjes (UE10 PRO) er in en genieten maar, mooi geluid.
Waar ik wel van baal, is dat het apparaat geen lijn uitgang heeft. Ik kan hem wel aansluiten op de IMIV, maar dan moet het volume op de mp3 speler heel ver open, en de radio moet ook erg hard. Schakel ik dan een keer terug naar fm of cd dan schrik je je kapot.
Nou las ik hier ergens een topic over een nieuwe S80 met sensus. Daar werd dan een iPod via bluetooth aan verbonden om audio af te spelen.
De Cowon mp3 speler heeft ook bluetooth, maar de IMIV natuurlijk weer niet.
Bestaan er adapters of iets dergelijks die bluetooth kunnen omzetten naar een 3,5mm plug?
Ik heb google ook al gevraagd, maar die komt met lelijke grote apparaten of bluetooth usb adapters...
Ik wil gewoon een simpel ding, die je naast de IMIV achter de radio wegstopt.
Bijkomend voordeel is dan ook dat er geen kabels meer van/naar mp3 speler lopen.
Bluetooth naar AUX adapter
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hi Jeroen,
Heb ik voor je! Kun je gelijk BT mee bellen.
(maar is echt een adapter voor achterop de HU).
Mail even?
Heb ik voor je! Kun je gelijk BT mee bellen.
(maar is echt een adapter voor achterop de HU).
Mail even?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
Een kennis van me heeft iets waarvan ik denk dat het aan je beschrijving voldoet, maar ik vind het nogal een lomp ding. Plugt in in de 12V aansluiting en dan met een kabeltje naar de aux ingang. Werkt blijkbaar goed met zijn iPhone, maar ik heb geen idee eigenlijk hoe je volgende/vorige enzo doet...
Wellicht hebben de mensen van VolvoTech een mooiere oplossing.
Ikzelf heb trouwens een Parrot mki9200 geïnstalleerd, die voegt naast bluetooth carkit ook bluetooth audio, usb, aux en ipod aansluiting toe en geeft echt nog een goed geluid (tenzij je het echt loeihard wilt) en kan je via het scherm van de Parrot door afspeellijsten bladeren, werkt best wel aangenaam, maar kost natuurlijk teveel als je alleen maar bluetooth audio wil.
Wellicht hebben de mensen van VolvoTech een mooiere oplossing.
Ikzelf heb trouwens een Parrot mki9200 geïnstalleerd, die voegt naast bluetooth carkit ook bluetooth audio, usb, aux en ipod aansluiting toe en geeft echt nog een goed geluid (tenzij je het echt loeihard wilt) en kan je via het scherm van de Parrot door afspeellijsten bladeren, werkt best wel aangenaam, maar kost natuurlijk teveel als je alleen maar bluetooth audio wil.
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hi Jeroen,
Mail even aub, dan nemen we eea even door.
Mail even aub, dan nemen we eea even door.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Doe ik maandag even. Vandaag late dienst gehad, morgen met de PV naar Rotterdam.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII