Was mij nog niet opgevallen, maar +1!Volvoman schreef:Blijf het jammer vinden van die handrem...
Ik wil niets anders meer dan zo'n elektronische. Op hellingen is het soms ook praktisch.
Was mij nog niet opgevallen, maar +1!Volvoman schreef:Blijf het jammer vinden van die handrem...
Heeft Volvo dat helemaal niet in het gamma of wordt het alleen bij de V40 niet aangeboden? Ik heb ook liever een electronische handrem.rsnhakan schreef:Was mij nog niet opgevallen, maar +1!Volvoman schreef:Blijf het jammer vinden van die handrem...
Ik wil niets anders meer dan zo'n elektronische. Op hellingen is het soms ook praktisch.
En om alleen die reden een paar duizend euro neer te leggen? Nee dankjeMaurice Pierik schreef:Wil je niet achteruit rollen op een helling, dan is een automaat ook te overwegen, daarmee rol je ook niet ongewild achteruit.
Op 1 van de mailadressen heb ik inmiddels ook een uitnodiging ontvangen! Echt zin in haha!MichelR schreef:@Rick1984 -> Kwam bij mij ook op 2 email adressen binnen..![]()
Dus er is nog kans pas uurtje geleden gehad.