Eigenlijk vraagt die kleur om witte sidemarkers. Es keer kijken of die te koop zijn c.q. zelf te monteren.
En ja .. evt blokkiesgrill en spoiler ... maar eerst maar es de 80.000 beurt

He he ... zo ZAT ie ook. Echter dat was toen een standaard cheap Nokia houder die bovendien de middenconsole half ontwrichtte.V40 1.8v16 schreef:Ziet er erg goed uit! Eén puntje, ik zou de GSM-standaard even aan de zijkant van de middencnsole monteren, op deze manier zit deze voor de ventilatieopeningen. Maar erg strak toch! Veel rijplezier.
Ooh jee .. en ik ddacht nog wel dat blokjesgrill mooier zou zijn. Misschien koop ik er maar een blokjesgrill bij ... en dan zie ik dan wel wat het mooiste is.Canard schreef:Erg mooie kleur... daarnaast vind ik de combinatie van de kleur/black duals/spijltjesgrill erg mooi! Misschien wel mooier dan met blokjesgrill!
Sorry was totaal niet ' fel' bedoeld ... mijn woordkeuze zal wel verkeerd zijn geweest. Ik vind die feedback juist erg prettig !V40 1.8v16 schreef:Tut tut SanderS40. Als je om een mening vraagt dan moet je ook een eerlijk antwoord verwachten. Kittige reactie van je. Maar je hebt goede argumenten dus prima.
Ik vond je reactie overigens niet fel of kittig overkomenSanderS40 schreef:Sorry was totaal niet ' fel' bedoeld ... mijn woordkeuze zal wel verkeerd zijn geweest. Ik vind die feedback juist erg prettig !V40 1.8v16 schreef:Tut tut SanderS40. Als je om een mening vraagt dan moet je ook een eerlijk antwoord verwachten. Kittige reactie van je. Maar je hebt goede argumenten dus prima.