hey lieve mensen van het goede leven
ik heb een vraagje er zit een brand gat in mijn bestuurders kant van mijn deurpaneel niet door mezelf ik rook namelijk niet maar is nog van de vorige eigenaar
ik ben van plan mijn s40 T5 te verkopen nu ik er 40K mee gereden heb en de teller op de 78K staat is hij nog wat waard .
maar ik wil even dat brandgat weg hebben is de boven kant van mijn deur paneel los te bestellen of moet ik een heel deur paneel bestellen .
heeft iemand een plaatje hier van hoe dat vast zit .
en ik heb het linker alu lijstje bij de electrische ramen nodig dan is de auto weer helemaal netjes ..
hoop dat jullie me kunnen helpen
groetjes ilan
binnen deur panelen plus alu sier deurlijstjes
- Giuseppe
- 2nd Gear member
Je moet dan een nieuw deur paneel bestellen. Onze S40 krijgt dinsdag een nieuw achter deurpaneel, kosten 355 euro incl. montage dus de prijs zal wel overeen komen.
Succes ermee!
Succes ermee!
MY05 S40 2.0D Momentum, High Performance Audio, 17'Sculptor/zomer, 16' Clava/winter, Bi-xenon, Telefoon.
MY07 S40 D5 Geartronic Edition II Sport, Premium Sound, Zomer-Zaurak Diamond Cut, Winter-Sculptor
MY07 S40 D5 Geartronic Edition II Sport, Premium Sound, Zomer-Zaurak Diamond Cut, Winter-Sculptor
-
- 2nd Gear member
Ik heb nog wel een deurpaneel voor je, gratis omdat het bij mij toch in de weg staat thuis. Als je je emailadres geeft kan ik een foto mailen naar je. Ik heb mijn standaard grijze interieur vervangen door een lederen interieur. De rest mag je ook gratis meenemen als je wilt!
Volvo s40 2.0d 2005 km stand 390.022