Ja zeker!Richard schreef:Ik lees alleen verhalen over de gt's maar kan dit ook bij de oude automaatbakken uit de classic v70?
Flushen geartronic Gery Slot
-
- 1st Gear member
afgelopen zaterdag laten doen, echt een wereld van verschil, automaat slipt niet meer, reageert veel beter, schakelt sneller op en terug.
Gery legt alles netjes uit is erg vriendelijk een absolute aanrader
Gery legt alles netjes uit is erg vriendelijk een absolute aanrader
V70 diesel 2002 met Swift Challenger 520 SE
- evert65
- 6th Gear member
al het vuil komt er wel uit hoor , het is de normale manier van fluschen bij transmissiebedrijven, anders kost het zo gruwelijk veel olie, ik hoef alleen de olie te betalen want het was een vriendendienstLijkt mij juist erg omslachtig tov de GS flush, je mixt toch steeds vuil door de schone olie lijkt mij hoor.
Hoeveel was je kwijt?
keep calm!, your randomizer is running
- euerw
- 5th Gear member
Zolang jij te vreden bent primaevert65 schreef:al het vuil komt er wel uit hoor , het is de normale manier van fluschen bij transmissiebedrijven, anders kost het zo gruwelijk veel olie, ik hoef alleen de olie te betalen want het was een vriendendienstLijkt mij juist erg omslachtig tov de GS flush, je mixt toch steeds vuil door de schone olie lijkt mij hoor.
Hoeveel was je kwijt?

XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
- Geert85
- 2nd Gear member
Ik dacht dat de originele automaatbak olie van volvo doorzichtig van kleur is en niet rood.
Heb mij laten vertellen dat het type olie door volvo niet vrijgegeven wordt zodat je alleen maar bij de dealer olie kan halen.
Heb mij laten vertellen dat het type olie door volvo niet vrijgegeven wordt zodat je alleen maar bij de dealer olie kan halen.
Volvo V50 2.0D
Volvo S60 2.4T
Volvo Amazon '68
Volvo V70 TDI Fasttech
Volvo S70 TDI
Volvo 480 turbo 1989
Volvo S60 2.4T
Volvo Amazon '68
Volvo V70 TDI Fasttech
Volvo S70 TDI
Volvo 480 turbo 1989
-
- 6th Gear member
Die olie kun je bij elke automaterialenzaak kopen.Geert85 schreef:Ik dacht dat de originele automaatbak olie van volvo doorzichtig van kleur is en niet rood.
Bijv Dexron 3..
En is rood.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
En ik ga de Flushdag in Varsseveld maar cancellen.
Als iedereen voor een (duurdere) indivuduele flush gaat kan ik me de moeite van het regelen besparen.
Als iedereen voor een (duurdere) indivuduele flush gaat kan ik me de moeite van het regelen besparen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
Hoe verklaar je dan dat bij sommige wagens met minder kilometers er toch rode olie uitkomt? :pGeert85 schreef:Ik dacht dat de originele automaatbak olie van volvo doorzichtig van kleur is en niet rood.
En Volvo hoeft het type olie niet vrij te geven, als de fabrikant van de bak dat maar doet :p
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
- diesel01
- Geartronic member
Mijn agenda laat het niet toe in de weekende..Ben schreef:En ik ga de Flushdag in Varsseveld maar cancellen.
Onze auto wordt bij een dealer gedaan door Gery.
- evert65
- 6th Gear member
toe maar jij heb lef, die kennis van mij van Startrans schoot zowat over de rooie toen ik gery`s naam liet vallen, veel bla bla maar geen inhoudelijk verhaal, de volgende keer laat ik het ook door Gery doen.Onze auto wordt bij een dealer gedaan door Gery
Als hij een open zenuw is moet het wel goed zijn
keep calm!, your randomizer is running
Dit was al bekend @Ben, Broekhuis Groningen demonstratie door Gery.diesel01 schreef:Mijn agenda laat het niet toe in de weekende..Ben schreef:En ik ga de Flushdag in Varsseveld maar cancellen.
Onze auto wordt bij een dealer gedaan door Gery.
- diesel01
- Geartronic member
Gewoon open vizier, mensen met elkaar in contact brengen en geen haat en nijd dat is er al genoeg in de wereld.evert65 schreef:toe maar jij heb lef, die kennis van mij van Startrans schoot zowat over de rooie toen ik gery`s naam liet vallen, veel bla bla maar geen inhoudelijk verhaal, de volgende keer laat ik het ook door Gery doen.Onze auto wordt bij een dealer gedaan door Gery
Als hij een open zenuw is moet het wel goed zijn
Gery doet in dit geval een demonstratie bij een dealer die overigens ook gewoon ondernemer is met verschillende vestigingen.
@Alex ik snap de frustatie enigzins maar er is nog steeds animo voor de flushdag in Varseveld..
- Geert85
- 2nd Gear member
Ik heb dit gehoord en weet nu dat dit dus niet waar is.ppFreddy schreef:Hoe verklaar je dan dat bij sommige wagens met minder kilometers er toch rode olie uitkomt? :pGeert85 schreef:Ik dacht dat de originele automaatbak olie van volvo doorzichtig van kleur is en niet rood.
En Volvo hoeft het type olie niet vrij te geven, als de fabrikant van de bak dat maar doet :p
Ze proberen je toch altijd wat wijs te maken zodat je naar de dealer gaat.
Volvo V50 2.0D
Volvo S60 2.4T
Volvo Amazon '68
Volvo V70 TDI Fasttech
Volvo S70 TDI
Volvo 480 turbo 1989
Volvo S60 2.4T
Volvo Amazon '68
Volvo V70 TDI Fasttech
Volvo S70 TDI
Volvo 480 turbo 1989
Geen frustratie hoor. Hoezo? Waarom zou ik? Ik wordt er niet beter of minder van.diesel01 schreef:@Alex ik snap de frustatie enigzins maar er is nog steeds animo voor de flushdag in Varseveld..

Gery doet het gewoon netjes en gun hem het werk.