over contact geschakelde plus

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Reco
Starter

heb vandaag onder mijn D5 geartronic 03-2005 een trekhaak gemonteerd van het merk westfalia. nu was ik bij het aansluiten van de kabelboom opzoek naar een over het contact geschakelde Plus. dit voor positie nummer 10 op de 13 polige stekkerdoos. Wil hem tevens gebruiken om mijn inverter op aan te sluiten. Iemand ervaring mee ?? ik hoor u graag
Volvo V70 op zijn mooist met een wilk 562 er achter.!
MarioC70
6th Gear member

Als je een goeie kabelboom hebt,staat dat precies in de beschrijving,van welk merk is de kabelboom?
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
Reco
Starter

het is een westfalia kabelboom en past en is perfect, alleen de gele constante stroom en een aarde komen op de hoogte van de accu uit de boom met een witte universele stekker. volgens de beschrijving is het een optie. nu vindt ik achterin diverse plussen alleen allemaal constant. ook als het alarm is ingeschakeld. lijkt mij dat er toch wel een gechakelde moet zijn. alvast bedankt voor het meedenken.
Groeten René
Volvo V70 op zijn mooist met een wilk 562 er achter.!
MarioC70
6th Gear member

linksachterin de bagageruimte in de zekeringkast,zekering nummer 9 is een 15 amp aansluiting,zekering 15 is een 20 amp voeding.
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”