Mooi man, alleen valt je auto uit elkaar, d'r viel iets uit het motor compartimentferdy schreef:Die zal ik maken, even een update
eerste start, gelijk aan. Megasquirt for life

De controller, de sensor werkt namelijk nog prima met de JAW alleen dat is een slechte controller die last heeft van spikes.B-lennium schreef:het zit je niet mee zeg, de controller of de sensor? sensor is een universele van bosch
Ik heb de Tech Edge inmiddels al uitgebouwd en aan een 12 volts voedingsbron gehangen. Helaas zelfde probleem, omdat ik het apparaat nog geen jaar heb verwacht ik dat het een garantiekwestie is. Even afwachten maarB-lennium schreef:weet je zeker dat je geen aarde probleem hebt met de techedge? controleer anders even via de interface van techedge zelf, lijkt me zo gek dat de controller er op eens mee ophoud
En de turbo is dus niet overleden , axiale slag zit er niet in, en hij spoelt goed op met een bladblazer. Cilinderkop ga ik nu repareren en binnenkort rijdt de turbo weerferdy schreef:
Naar verwachting is de turbo waarschijnlijk ook overleden, ik zie een hele kleine axiale slag in het turbine schoepje. (Misschien hoort dit zo want het is natuurlijk wel chinese imitatie) Hij draait wel vrij maar met 80.000 toeren wil ik de gok niet wagen.
IK bouw nu opnieuw een B30E motor op met k nokkenasje, turbo plannen schuif ik voorlopig even op. De 164 is in ieder geval turbo ready :toothy7:
Hallo Bas! Dat motorblok is helaas in te slechte conditie om weer op te bouwen, alle lagers liggen eruit en de cilinders zijn ver uitgesleten. Maar goed er zaten een aantal bruikbare onderdelen opB-lennium schreef:hey hoe staat het er mee? ik heb vernomen dat je weer in de markt bent voor een motorblok, toch maar weer een 164 turbo ?
ferdy schreef:tnx matebeigelpt schreef:Erg gaaf project. Zonde dat je zo veel tegenslag kent, maar het weerhoudt je er niet van door te gaan. Stoelen zien er super uit.